اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح‌های هادی روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: به طور متوسط پیشرفت فیزیکی طرح‌های هادی در 7 شهرستان استان زنجان در سال‌جاری 70 درصد است.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح‌های هادی روستایی در زنجان

احمد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری برای طرح‌های هادی شهرستان 26 درصد تخصیص اعتبار صورت گرفته است در حالی که پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نزدیک به 70 درصد است.

وی افزود: در مجموع 98 موافقت‌نامه برای طرح‌های روستایی مصوب شده است که از این تعداد 62 روستا به صورت نیمه تمام از سال‌های گذشته در دست بررسی است.

این مقام مسئول به پروژه‌های در دست اقدام در سال‌جاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طرح هادی 36 روستا در سال‌جاری در دست اقدام است.

حاجی‌زاده اظهار داشت: آغاز عملیات در هر کدام از پروژه‌ها متفاوت است و زیرسازی، پیاده‌روسازی و پل‌های پیاده‌رو از جمله اقدامات در دست اجرا در طرح‌های مختلف است.

وی مجموع اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را 10 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این اعتبارات از دو منبع برای بنیاد مسکن تامین می‌شود.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول