اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

تقبل هزینه‌های 50 یتیم توسط فرهنگیان گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد گچساران از تقبل هزینه‌های 54 یتیم گچسارانی توسط 47 نفر از فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

تقبل هزینه‌های 50 یتیم توسط فرهنگیان گچسارانی

امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم یکی از خیران خارج از شهرستان مبلغ 30 میلیون ریال در راستای رفع مشکلات ایتام از جمله مشکلات معیشتی و سایر نیازهای این قشر به کمیته امداد گچساران پرداخت کرد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه این خیر افزود: همچنین این خیر در شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 32 میلیون ریال به صورت بلاعوض بابت هزینه خرید یک قطعه زمین مسکونی به حساب این کمیته واریز کرده است.

مدیر کمیته امداد گچساران ادامه داد: خیر مذکور در سال قبل مبلغ 155 میلیون ریال به حساب این کمیته واریز و ماهانه مبلغ 2 میلیون ریال بابت تأمین هزینه‌های زندگی و تحصیلی دو فرد بی‌سرپرست پرداخت می‌کند.

* کمک 5 میلیون ریالی یک خیر گچسارانی به فردی نابینا

فروزنده از کمک 5 میلیون ریالی یک خیر گچسارانی به فردی نابینا برای هزینه‌های درمان وی خبر داد و بیان کرد: خیرانی که به نیازمندان و محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند، اجری بزرگ نزد خداوند دارند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و تعاملی که با مدیر آموزش و پرورش گچساران داشتیم، تعداد 47 نفر از فرهنگیان خیر حامی ایتام شهرستان به صورت داوطلب تأمین هزینه‌های تحصیلی و زندگی 54 یتیم را به صورت ماهانه عهده‌دار شدند.

مدیر کمیته امداد گچساران گفت: این کمک‌ها به صورت نقدی میان 54 یتیم این شهرستان توزیع می‌شود.

فروزنده تأکید کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند که نیازهای اقشار ضعیف و ناتوان را در قالب ارائه خدمات متنوع به بهترین شکل رفع و شرایط مناسبی را برای افراد زیر پوشش خود فراهم کند.

این مسئول هدف راه‌اندازی این نهاد را رفع مشکلات و نیازهای محرومان و اقشار ضعیف عنوان کرد و افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان، پرداخت کمک‌های نقدی به افراد زیر پوشش مهم‌ترین خدمات این نهاد است.

مدیر کمیته امداد گچساران توجه ویژه به اقشار ضعیف و رفع مشکلات آنان را ضروری دانست و اذعان داشت: انتظار داریم که مسئولان و افرادی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند، از نیازمندان و محرومان حمایت بیشتری داشته باشند.

 انتهای پیام/82001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول