اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

فرهنگ بسیجی را توسعه دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را در سطح جامعه گسترش داد، گفت: این مهم بستر پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی را مهیا خواهد کرد.

فرهنگ بسیجی را توسعه دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج ثمره فرهنگ عاشوراست، اظهار کرد: هر جا که نامی از بزرگداشت فرهنگ عاشورا به میان می‌آید قطعاً بزرگداشت بسیج را نیز در پی دارد.

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری زمینه صلابت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کرده است، تأکید کرد: فرهنگ متعالی بسیج و ولایتمداری باعث شده که امروزه دشمنان نظام نتوانند در راستای تحقق اهداف از پیش‌ تعیین شده خود کاری از پیش برند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بسیج همواره از مأموریت‌های مختلف سرافراز بیرون آمده، گفت: مأموریت‌های بسیج همه‌جانبه و دارای گستره وسیعی است که همه آنها زمینه تعالی جایگاه ایران اسلامی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در سطح جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان گسترش داد، افزود: این مهم بستر پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی را مهیا خواهد کرد، پس باید در این راستا هوشیارانه و با تدبیر حرکت کرده و زمینه تحقق آن را فراهم کرد.

آزاد در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات سردار آزادی اضافه کرد: به طور قطع حافظه تاریخی استان همدان خدمات این مرد بزرگ را فراموش نخواهد کرد چرا که تأثیرگذاری خدمات ایشان در جای جای استان ولایی و دینمدار همدان به وضوح مشاهده می‌شود.

وی در پایان سخنانش برای سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام/89002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول