اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه همدان:

بسیجیان الگوساز جهان اسلام باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: رهبر انقلاب در آخرین دیدار خود با بسیجیان، آنان را به الگوسازی برای جهان اسلام توصیه کردند که در راستای تحقق این مهم باید سقف دید و تلاش خود را افزایش دهیم.

بسیجیان الگوساز جهان اسلام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به اقدامات صورت گرفته در سپاه همدان پرداخت و اظهار کرد: تحقق قریب به 85 درصد از سهم استان در راستای تحقق ارتش 20 میلیونی یکی از اقدامات انجام گرفته و مهمی بود که با اقبال جوانان مواجه شد.

وی پیاده‌سازی نظام تربیتی و ایجاد حلقه‌های صالحین را از دیگر فعالیت‌ها دانست و ادامه داد: ایجاد 7 هزار حلقه صالحین در جای جای استان و تبدیل آن به یک دانشگاه بزرگ انسان‌سازی و کادرسازی از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: توسعه فعالیت‌های بسیج دانشجویی و ایجاد گروه‌های جهادی در قالب 80 گروه و اعزام آنها به مناطق محروم نیز از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

وی از توسعه اردوهای راهیان نور از 12 هزار نفر به 45 هزار نفر خبر داد و ابراز کرد: برگزاری این اردوها دارای اثربخشی بالایی بوده که باید مد نظر باشد.

آزادی با اشاره به تشکیل 400 هیئت امر به معروف و نهی از منکر در استان تأکید کرد: این هیئت‌ها با رویکرد اقناعی و ایجابی فعالیت می‌کردند.

وی از توسعه زیرساخت‌های بسیج سخن راند و ادامه داد: ساخت سالانه 150 پایگاه مقاومت، 10 حوزه مقاومت و 30 سالن ورزشی صالحین نیز نمونه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته به شمار می‌رود.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تشکیل قریب به 18 شورای عالی قشر و 10 شورای عالی بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: این مهم پشتوانه تحقق بسیج ده‌ها میلیونی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان، آن را نمونه‌ای از تبلور فرهنگ شهادت در دارالمؤمنین همدان خواند و ابراز کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در گوشه و کنار استان نیز نشان از حضور شهدا در زندگی مردم این دیار داشت.

آزادی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کارهای انجام نشده بسیاری نیز وجود دارد که باید محقق شود، تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در آخرین دیدار خود با بسیجیان، آنان را به الگوسازی برای جهان اسلام توصیه کردند که در راستای تحقق این مهم باید سقف دید و تلاش خود را افزایش دهیم.

وی در ادامه استان همدان را استانی ولایی و بصیر معرفی کرد و اظهار داشت: مردم این دیار در دیانت، متانت و بصیرت همواره پیشگام بوده‌اند که نمونه‌ای از آن را می‌توان در راهپیمایی خودجوش مردم علیه جریان فتنه یک روز قبل از 9 دی مشاهده کرد.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از میانگین مشارکت بالای مردم همدان در انتخابات مختلف سخن گفت و تأکید کرد: پشت سر گذاشتن آزمون‌های مختلف با سربلندی و سرافرازی از دیگر خصوصیات این استان است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/89002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول