اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

فعالیت عمرانی توجیه‌گر کار سیاسی است / جاده‌های کردستان قتلگاه مردم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در استان کردستان و به خصوص در شهر سنندج کار و فعالیت عمرانی می‌تواند توجیه‌گر کار سیاسی باشد اما کار سیاسی توجیه‌گر کار عمرانی نیست.

فعالیت عمرانی توجیه‌گر کار سیاسی است / جاده‌های کردستان قتلگاه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش تونل انقلاب سنندج اظهار کرد: کار عمرانی در سنندج با توجه به توپوگرافی منطقه، شیب زمین، موقعیت طبیعی و دو اراضی بودن استان شهری زیبا و منحصر به فرد خواهد ساخت.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی عمرانی در کردستان تصریح کرد: با تزریق اعتبارات از محل طرح مهر ماندگار به استان کردستان بی‌مهری‌ها و عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود.

علوی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود زمان کم باقیمانده از دولت دهم پیگیری‌ها و جذب اعتبارات برای عمران کردستان باید در رأس امور مسئولین قرار گیرد.

وی با اشاره به موفق بودن تونل انقلاب سنندج گفت: پرسنل شهرداری سربازان گمنامی بودند که تلاششان در پروژه‌های سطح شهر نمایان است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در این مراسم گفت: جاده‌های کردستان به قتلگاهی برای مردم این استان تبدیل شده است و با احداث بزرگراه کریدر شمال به جنوب این مشکل برطرف می‌شود.

علوی افزود: بخش از بزرگراه کریدر شمال به جنوب در استان کردستان واقع شده و با اجرای آن می‌توان به یکی از زیربنایی‌ترین کارهای عمرانی در کردستان خوش‌بین بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک استاندار و مسئولین اعتبار این طرح باید تأمین شده تا هرکس در کردستان خدمتی انجام دهد نامش به نیکو به یادگار بماند.

انتهای پیام/79002/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول