اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری تهران:

دهیاری‏ها تخصص می‏خواهند / نیمی از دهیاران تهرانی مهندسی عمران دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت: در حال حاضر، تخصص تحصیلی بیش از نیمی از دهیاران استان تهران، مهندسی عمران است.

دهیاری‏ها تخصص می‏خواهند / نیمی از دهیاران تهرانی مهندسی عمران دارند

حمید اردوخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز دهیاری‏ها تخصصی می‏خواهند و بدین ترتیب، افرادی تخصصی در نیمی از دهیاری‏های استان تهران فعال هستند.

وی ادامه داد: اداره‏کل امور روستایی استانداری تهران همواره بر ساماندهی فعالیت شوراهای اسلامی روستا تأکید داشته و می‏کوشد تا از افراد تحصیل‏کرده با گرایش‏های تحصیلی مرتبط به عنوان دهیار بهره ببرند.

اردوخانی با اشاره به «لایحه جامع دهیاران» خاطرنشان کرد: لایحه جامع دهیاران طرحی ارسال شده به مجلس شورای اسلامی برای تصویب است که بسیاری از مشکلات را رفع می‏کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: در صورت تصویب این لایحه از سوی نمایندگان مردم در مجلس، تحولی عظیم و تاریخی در انتظار روستا و روستایی خواهد بود.

وی ادامه داد: لایحه جامع دهیاران مواهب بسیاری را بعد از تصویب به همراه دارد که هویت‏بخشی به روستا از مهم‏ترین آنهاست.

اردوخانی اضافه کرد: از دیگر مزایای تصویب این قانون می‏توان به صرفه‏جویی در اعتبارات، تسریع در اجرای امور عمرانی، بهبود در ارائه خدمات رفاهی و ... اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: امروز توسعه مناطق روستایی نه تنها تهران بلکه کشور در گرو تصویب این قانون است.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول