اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین:

بصیرت شهدا تجلی‌‌دهنده فرهنگ عاشورا است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین گفت: بصیرت و موقع‌شناسی شهدا تجلی‌ دهنده فرهنگ عاشورا است.‌

بصیرت شهدا تجلی‌‌دهنده فرهنگ عاشورا است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، امیر سرتیپ عبد‌الرضا شهری در همایش بزرگ رزمندگان شهرستان تاکستان با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: فرهنگ عاشورا ضامن پایداری و بقای انقلاب اسلامی است.

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین افزود: تمام رزمندگان و بسیجیان امروز با روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود که از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا به ارث برده‌اند، برابر تمام ابر‌قدرت‌های جهانی ایستاده، از حق و حقیقت پاسداری می‌کنند.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در ایام جنگ تحمیلی همانند مولا و مقتدای خویش امام حسین (ع) عزیز‌ترین داشته خود که همان جان بود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند تا ارزش‌ها و معیار‌های اسلامی برای همیشه زنده و جاوید بماند.

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین با تشریح شاخص‌ها و ویژگی‌های فرد بسیجی تصریح کرد: بصیرت، اعلام آمادگی همه‌جانبه و قدرت معنوی از شاخص‌های مهم آحاد رزمندگان و بسیجیان است.

شهری با بیان اینکه رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی با تمام قوا وارد عرصه شده و در راه حفظ استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خویش را نثار کرده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، تصریح کرد: امروز ملت ایران ادامه‌دهنده راه ولایت و پیرو مکتب حسینی است.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) در مسیر عزیمت از مکه به سوی سرزمین کربلا در طول مسیر از شهر‌ها و مناطق مختلفی گذر کرده و از افراد زیادی دعوت به یاری کردند، بیان کرد: بسیاری از چهره‌های شاخص به ابا‌عبدالله پاسخ نه داده و عده‌ای نیز مال و اسباب خویش را پیشکش کرده ولی از حضور خود در کاروان عاشورایی بازماندند.

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین ادامه داد: امروز رسالتی که بر دوش تمام ملت و رزمندگان قرار دارد، بسیار خطیر بوده و لازم است که برای تحقق این رسالت آحاد ملت با یکدیگر متحد شده و کار واحد انجام دهند.

امیر شهری بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا با تهدید و تحریم موجب یأس ملت از خواسته‌های خویش شوند اما قطعا هوشیاری و بصیرت ملت چنین اجازه‌ای به هیچ یک از دشمنان نداده و آنان را در دست‌یابی به اهداف خویش ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/77005/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول