اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد:

بصیرت خلق شده در کربلا امت اسلامی را از هجمه شیاطین بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: بصیرت خلق شده در صحنه عاشورا و قیام کربلایی امام حسین (ع) برای همیشه امت اسلامی را از توطئه‌های شیطانی در امان نگه داشته است.

بصیرت خلق شده در کربلا امت اسلامی را از هجمه شیاطین بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری صبح امروز در گردهمایی شعرا،‌ مداحان و روحانیون شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: خط سیری که از 14 قرن پیش در شناخت عمیق مسایل دینی و معرفتی آغاز شده است در عصر ما تبلوری حقیقی یافته به طوری که امروز برای شناخت سره از ناسره ضرورت دارد بصیرت و دینداری خود را حفظ کنیم.

وی شعارهای عاشورا را شعارهای زنده، پیوسته و مستمر در جهت اعتلای جایگاه بشریت توصیف کرد و یادآور شد:‌ شعار و پیام امام حسین (ع) در کربلا هرگز شعار مقطعی و زود‌گذر نبود بلکه این شعار نشاندهنده پیوستگی و دوام خط مقاومت و موفقیت حق در برابر باطل در هر عرصه و زمان و مکان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به محتوای قیام امام حسین (ع) به عنوان غنای ارزشی و عاشورایی خاطرنشان کرد: برپایی عزاداری با هدف زنده نگه داشتن اهداف حسینی و فرهنگ عاشورایی مورد تاکید بسیاری از بزرگان دین اسلام در ادوار گذشته بوده است.

باقری انتقال پیام را به شکل صحیح و به دور از غلو و شبهات ضروری اعلام کرد و گفت: در این مسیر هم روحانیون و هم شعرا و مداحان باید توجه کنند تا مبانی انحرافی در اشعار و مدح آنها قرار نگیرد.

این مسئول یکی از شیوه‌های تبیین اهداف عاشورایی و انقلابی در عصر حاضر را برای جوانان و نوجوانان ذکر حقایق و بیان اصالت مبانی به همراه بصیرت‌افزایی اعلام کرد و بیان داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر باید توطئه‌ها و ترفندهای دشمنانمان را خنثی کنیم و اجازه ندهیم اندیشه آرمانی اسلام و اهداف آن بلاتکلیف بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد در پایان سخنان خود ابراز داشت: وظیفه سنگین علما، مداحان و شعرا این است که حقیقت را از طریق تریبون‌ها به مردم اعلام کنند و اجازه ندهند مسائل غلو‌آمیز وارد عرصه شده و زمینه تاخت و تاز عده‌ای جاهل صفت را فراهم آورد.

انتهای پیام/62005/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول