اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گتوند خواستار شد

لایروبی زهکش‌های کشاورزی گتوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری گتوند خواستار لایروبی زهکش‌های کشاورزی شهرستان گتوند شد و گفت: عدم لایروبی این زهکش‌ها مشکل آفرین شده است.

لایروبی زهکش‌های کشاورزی گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمد پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که به طور فوق‌العاده برگزار شد اظهار داشت: عدم لایروبی زهکش‌های کشاورزی باعث بروز مشکلات متعددی برای کشاورزان شده است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های بسیار خوبی که در فصل پاییز داشته‌ایم متاسفانه خساراتی نیز در بخش کشاورزی وارد شده است که عدم لایروبی زهکش‌های کشاورزی یکی از علل به وجود آمدن این خسارات است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای فصل بارش‌ها تاکنون 135 میلیمتر بارندگی در سطح شهرستان داشته‌ایم و باعث خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده است اما چنانچه بارندگی‌ها ادامه داشته باشد احتمال بروز حوادث وجود خواهد داشت.

محمدپور افزود: باید اعضای ستاد بحران شهرستان گتوند در زمان بارندگی در منطقه باشند و آمادگی مواجه شدن با هر نوع خطری را داشته و پیشگیری‌های لازم را به عمل آورند و خسارات احتمالی را نیز گزارش کنند.

وی همچنین خواستار گزارش خسارات به فرمانداری شد و اظهار داشت: قطعا در بارندگی‌های اخیر به محصولات کشاورزی خساراتی وارد شده است که مدیریت جهاد کشاورزی باید هر چه سریع‌تر این خسارات را جمع‌بندی و گزارش کند و همچنین شهرداران، بخشداران، امور عشایر و سایر دستگاه‌ها میزان خسارات وارده را اعلام کنند.

همچنین در این جلسه پس از گزارش مدیران اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان گتوند، مناطق بحرانی که در آینده احتمال وقوع حادثه در آنها می‌رود شناسایی و به استانداری اعلام شد.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول