اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

بارندگی‌های اخیر دنا خسارتی به دنبال نداشت

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا خسارات وارد شده در بارندگی‌های اخیر را در حد آب گرفتگی دانست و گفت: هر واحد مسکونی که دچار حادثه شده به کارشناسان مسکن و شهرسازی مراجعه کند تا در صورت نیاز تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بارندگی‌های اخیر دنا خسارتی به دنبال نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی رضایی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد بحران دنا عنوان کرد: حادثه خبر نمی‌کند و باید همیشه در آماده‌باش کامل باشیم و رغبت و انگیزه در مدیران وجود داشته باشد.

فرماندار دنا افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با برنا‌مه‌ریزی صحیح و اصولی تجهیزات، امکانات و نیروهای خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شهرستان در هنگام بحران فراهم سازند.

رضایی ضرورت پیشگیری و کنترل و مهار حوادث را از اهم وظایف ستاد بحران حوادث دانست و گفت: وحدت و تعامل نهادها و ارگان‌ها در هنگام بروز مشکلات لازم و ضروری است.

فرماندار دنا ضمن اعلام آمادگی این شهرستان در مقابل حوادث غیر مترقبه احتمالی در تمام طول سال به خصوص فصل زمستان، عنوان داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و در مواقع بحران تکالیف همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

وی اظهار داشت: هر کدام از دستگاه‌ها توانمندی‌هایی دارند که باید این توانمندی خود را حفظ کنند، ظرفیت‌های خود را شناسایی و تجهیزات خود را آماده به کار کنند که در مواقع بحرانی آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان دنا تأکید کرد: چنانچه منتظر بمانیم و به محض وقوع حادثه تجهیزات و ماشین‌آلات و نیروی انسانی را جستجو و آماده کنیم خسارات احتمالی دو چندان می‌شود و اقدامات مدیریت بحران و دستگاه‌های عضو فایده‌ای برای خسارت دیدگان نخواهد داشت.

فرماندار دنا از حوزه راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: در مقابل مردم باید احساس مسئولیت کنیم و بدانیم در حوزه شهرستان نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.

وی خسارات وارد شده در بارندگی‌های اخیر را در حد آب گرفتگی دانست و افزود: هر واحد مسکونی که دچار حادثه شده به کارشناسان مسکن و شهرسازی مراجعه و در صورت نیاز تسهیلات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/82004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول