اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان:

1700 نفر در قالب طرح شهید رجایی مددجوی کمیته امداد ماهنشان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گفت: یک‌هزار و 700 نفر در قالب طرح شهید رجایی مددجوی کمیته امداد ماهنشان هستند.

1700 نفر در قالب طرح شهید رجایی مددجوی کمیته امداد ماهنشان هستند

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی بوده و به تدبیر امام راحل و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین عدالت اجتماعی بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیّرین در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش انجام داده‌‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به افرادی که جامعه هدف کمیته امداد محسوب می‌شوند، افزود: خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کارافتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای 60 سال روستایی) هستند.

وی در ادامه با اشاره به حجم جمعیتی زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان اضافه کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 474 خانوار شامل 2 هزار و 953 مددجو زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

غفاری تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان در قالب طرح مددجویی را 534 خانوار با حجم جمعیتی یک‌هزار و 234 نفر عنوان کرد و افزود: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری مبلغ 2 میلیارد و 186 میلیون و 160 هزار ریال مستمری به این خانوارها پرداخت شده است.

وی همچنین تعداد مددجویان این نهاد در قالب طرح شهید رجایی را 940 خانوار با حجم جمعیتی یک‌هزار و 722 مددجو اعلام کرد و یادآور شد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری مبلغ 3 میلیارد و 742 میلیون و 605 هزار ریال مستمری به این گروه از مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول