اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی استان اردبیل خبر داد

ارایه تخفیف 6 میلیارد تومانی برای مسکن مهر

خبرگزاری فارس: رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: ما در اجرای طرح مسکن مهر بالغ بر 6 میلیارد تومان در طراحی‌ها و نظارت‌ها تخفیف دادیم که این مبلغ بیشتر از جیب مهندسان پرداخت شده است.

ارایه تخفیف 6 میلیارد تومانی برای مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرید صالحی در جلسه مشترک با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما این نشست مشترک را گامی اساسی در توسعه روابط با شهرداری و شورای شهر می‌دانیم و معتقدیم در قالب کارهای تیمی و حرکت‌های مثبت می‌توانیم بسیاری از نقص‌ها و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

وی به مسایل و موضوعات مطرح شده در جلسه به عنوان دغدغه‌ها و چالش‌های نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: ما با تبادل نظر و همدلی بیشتر می‌توانیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت خودمان را تقویت کنیم.

صالحی به عضویت 5 هزار و 100 نفر مهندس فارغ‌التحصیل در گروه‌ها و رتبه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: از یک مهندس پایه سه تا بزرگ‌ترین عضو ما که استاندار اردبیل می‌باشند همگی معتقد هستیم که در سایه همدلی و همکاری و روحیه نقدپذیری می‌توانیم کارها را به پیش برده و توقعات و انتظارات را به صورت قانونی و دلسوزانه برآورده کنیم.

این مسئول نیاز به کارشناسی دقیق در تصمیم‌گیری‌ها و برطرف کردن برخی از آسیب‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که با اعتماد به آنها می‌توانیم کیفیت کار را بالا برده و توقعات را برآورده کنیم.

وی از ماده 33 به عنوان کتاب مرجع و قابل اتکا در رفع مشکلات و مسایل متعدد یاد کرد و بیان داشت: بسیاری از انتظارات از نظام مهندسی منطقی و به‌جا است اما اینکه همه کاسه کوزه‌ها را سر مهندسان بشکنیم و خدمات آنها را نادیده بگیریم ظلم مضاعف و بی‌انصافی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل خاطر نشان کرد: هیئت مدیره جدید تلاش می‌کند تا در یک همدلی بیشتر و اتفاق نظر موانع و حاشیه‌سازی‌ها را به حداقل برساند و زمینه را برای عملیاتی کردن طرح‌ها و پیشنهادات فراهم بیاورد.

صالحی طراحی و اجرای نما در ساختمان‌ها، توجه به تهیه و امضای فرم‌های پنج مرحله‌ای، مکانیزه کردن آنها، ثبت اطلاعات در بایگانی‌ها، به حداقل رساندن تخلفات ساختمانی با نظارت و دقت نظر کافی را بسیار ضروری اعلام کرد و یادآور شد: ما هم اکنون در تلاش هستیم تا با تعریف ایمیل برای مهندسان و تجهیز دفاتر فنی نتایج و دستاورد کنترل‌ها و نظارت‌ها را از طریق نظام الکترونیکی جامع و کامل دریافت کنیم.

وی به ارایه تخفیف‌های ویژه به اقشار کم درآمد به ویژه در ساخت و سازهای مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مهندسان در کشاکش دهر همیشه سنگ زیرین بودند و بسیاری از حق و حقوق آنها نادیده گرفته شده ولی بیشتر سعی کردند آرامش و آسایش مردم را فراهم کنند.

صالحی در ادامه افزود: ما در این حوزه به اقشار کم درآمد، خانواده‌های شهدا و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز تخفیف ارایه می‌کنیم و سعی می‌کنیم تا برخی از نیازمندی‌ها را پاسخی منطقی دهیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر کمتر از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان پول در حساب نظام مهندسی است، اضافه کرد: با این رقم توقعات از نظام مهندسی بالا است در حالی که ما نمی‌توانیم با این بودجه کم به همه توقعات و نیازمندی‌ها پاسخ دهیم.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما با امانتداری و همکاری خوب با شهرداری سعی می‌کنیم در بحث ترافیک و ارایه مشاوره‌های مورد نیاز یاریگر شهرداری باشیم تا موانع و مشکلات به تدریج برطرف شود.

انتهای پیام/62004/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول