اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

تسهیلات 53 میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اعتبار 53 میلیارد تومانی تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد.

تسهیلات 53 میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در نشست شورای اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: امسال 53 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند 76 قانون بودجه و بند 11 شورای عالی اشتغال نزد بانک‌ها پیش‌بینی شده است.

محبی افزود: در بند 76 قانون بودجه برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بانک‌ها خوب عمل کرده‌اند و تنها بانک ملت و رفاه در پرداخت تسهیلات به تعهد خود عمل نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح‌های خود اشتغالی بانک‌ها به وعده‌های خود عمل کرده‌اند گفت: تنها بانک‌های سپه و پست بانک به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بند 11 شورای عالی اشتغال قدردانی کرد و افزود: بانک‌های صادرات ،کشاورزی، رفاه، تجارت و سپه تخصیصی در این زمینه نداشته‌اند.

محبی تصریح کرد: در سال 90 تمام بانک‌ها همکاری خوبی داشته‌اند و میزان جذب در تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی قابل قبول بوده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته در پرداخت تسهیلات روند خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت به کمیته امداد محول شده است، گفت: به محض ابلاغ آیین نامه  طرح‌ها در کارگروه توسعه اشتغال روستایی بررسی می‌شود. 

محبی با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد در بین نهادهای اجرایی کشور افزود: دستگاه برتر در ارتقای سلامت اداری، دستگاه برتر در امر اقامه نماز، تایید صورت‌های مالی مقبول از سوی دفتر مقام معظم رهبری از جمله موفقیت‌های کمیته امداد در کشور بوده است.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 32 هزار خانوار با جمعیت 78 هزار نفر در بوشهر گفت: همچنین یک‌هزار و 300 خانوار با جمعیتی حدود 4 هزار نفر از نظام چند خدمتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر اضافه کرد: 53 درصد سرپرست خانوارهای تحت پوشش استان زن و 47 درصد آنان مرد هستند.

انتهای پیام/66006/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول