اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی روستایی سگزآباد:

توزیع سالانه 7 هزار تن نهاده‌های کشاورزی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه تعاونی تولید روستایی سگزآباد از توزیع سالانه بیش از 7 هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی بین کشاورزان منطقه سگزآباد در بویین زهرا خبر داد.

توزیع سالانه 7 هزار تن نهاده‌های کشاورزی در بویین زهرا

چنگیز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به تعداد اعضای فعال در تعاونی روستایی سگزآباد بویین زهرا اظهار کرد: شرکت تعاونی تولید روستایی سگزآباد در شهرستان بویین زهرا از سال 74 به ثبت رسیده است و در حال حاضر به 500 نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان عضو تعاونی خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل شبکه تعاونی تولید روستایی سگزآباد، توزیع سالانه هفت هزار تن انواع نهاده‌ها، ارائه خدمات جنبی شامل بوجاری بذور، نگهداری و ذخیره‌سازی نهاده‌ها و محصولات در انبار، کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی روستائیان، کارگزاری بیمه محصولات کشاورزی و تسطیح و لوله‌گذاری برای انتقال، صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب را عمده فعالیت‌های شرکت ذکر کرد.

کرمی عنوان کرد: تولید و فرآوری سالانه 2500 تن بذر جو، گندم دیم را از مهم‌ترین فعالیت‌های تعاونی تولید سگزآباد بیان کرد.

وی گفت: شرکت تعاونی تولید سگزآباد دستگاه ذرت خشک‌کنی به ظرفیت 1500 تن را احداث کرده است که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمی با اشاره به بیمه اجتماعی روستائیان تصریح کرد: شرکت تعاونی تولید روستایی سگزآباد، کارگزاری این بیمه را از سال 84 برای سه بخش مرکزی، شال و رامند از توابع شهرستان بویین زهرا دریافت کرده و تاکنون 2300 خانوار روستایی به عضویت این بیمه در آمده‌اند.

کرمی در خصوص توسعه بیمه اجتماعی روستائیان بیان کرد: ارائه دفترچه بیمه درمانی به توسعه بیمه اجتماعی روستائیان برای افزایش و جذب خانوار روستایی کمک بسزایی می‌کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید روستایی سگزآباد با اشاره به برنامه‌های آینده شرکت گفت: استقرار و راه‌اندازی دستگاه بوجاری غلات، احداث و ساخت انبار 500 تنی برای دپو و نگهداری محصولات، افزایش میزان توزیع نهاده‌ها، گسترش و برگزاری کلاس‌های آموزشی- ترویجی و توسعه بیمه اجتماعی روستائیان برنامه‌های آینده تعاونی تولید است.

وی همچنین از آمادگی و اجرای پروژه تولید، فرآوری و توزیع بذر ذرت گواهی شده در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/77005/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول