اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از مدیران تیم جوملا فارسی در ایران:

دومین سمینار جوملا در ایران در سطح بالایی برگزار شد

خبرگزاری فارس: یکی از مدیران تیم جوملا فارسی در ایران گفت: کارشناسان سطح کیفی سمینار جوملا فارسی که آبان ماه امسال در استان کرمان برگزار شد را بالا ارزیابی کرده‌اند.

دومین سمینار جوملا در ایران در سطح بالایی برگزار شد

نوید زراعتی یکی از مدیران تیم جوملا فارسی در ایران و دبیر دومین سمینار جوملا در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دومین سمینار جوملا فارسی در سطح بالایی برگزار شده است و طبق نظرسنجی صورت گرفته در هنگام برگزاری سمینار، شرکت‌کنندگان کیفیت علمی این سمینار را در سطح عالی توصیف کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی هر دو سمینار در ایران توسط تیم مدیریت با هماهنگی مرجع جهانی جوملا انجام شده و قریب به اتفاق مدعوین این سمینار را کارشناسان خبره فناوری اطلاعات کشور تشکیل می‌دادند.

این مدیر عنوان کرد: دومین سمینار جوملا در ایران و نخستین جشنواره وب‌سایت‌های جوملا در جهان در تاریخ 25 آبان ماه گذشته مصادف با روز جوملا به میزبانی کرمان برگزار شده است.

زراعتی تصریح کرد: این سمینار با هدف بسترسازی دولت الکترونیک، کارآفرینی، گسترش رویکرد شهروند الکترونیک و تجارت الکترونیک به همت اتاق بازرگانی کرمان، خانه مطبوعات استان کرمان و شماری از اعضای هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان و همچنین تیم هیئت مدیره جوملای فارسی برگزار شد.

پیشتر در خبری ذکر شده بود که این سمینار علی‌رغم حمایت‌های مالی مسئولان و سازمان‌های دولتی و خصوصی، از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و ضمن محدود بودن زمان برگزاری سمینار، متخصصان علمی بین‌المللی در آن حضور نداشته‌اند.

انتهای پیام /77007/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول