اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خبر داد

تشکیل 6 کمیته برای برگزاری همایش پیرغلامان کشور در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از تشکیل شش کمیته برای برگزاری همایش پیرغلامان کشور در گلستان خبر داد.

تشکیل 6 کمیته برای برگزاری همایش پیرغلامان کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نخسیتن جلسه هماهنگی همایش بزرگ تجلیل از پیرغلامان حسینی کشور اظهار داشت: برگزاری همایش پیرغلامان می‎تواند یکی از راه‎های زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی باشد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) همواره تأکید داشتند که اسلام را همین عزاداری‎های محرم و صفر زنده نگه داشته است، پس امروز که اسلام در قله عزت و در حال پیشرفت و فراگیری جهانی است به دلیل همین عزاداری‎های ایام محرم و فرهنگ حسینی برگرفته از همین آیین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: ما برای حفظ این فرهنگ و عزاداری‎های سرور و سالار شهیدان به اسباب و عللی نیاز داریم که همایش پیرغلامان حسینی می‎تواند یکی از این اسباب و علل باشد که انشاالله با همدلی، صفا، صمیمیت و همکاری بین دستگاه‎های مرتبط استانی بتوانیم جریان‌سازی مناسبی از این همایش بزرگ بین‎المللی داشته و پیام ناب فرهنگ ایثار و شهادت را به گوش همه مخاطبان برسانیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: ما در نظام دینی زندگی می‎کنیم که نشات گرفته از فرهنگ ولایی و ولایتمداری است و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، اسلام با سرعت چشمگیری در حال گسترش در جهان است و نظام اسلامی ما نیز به برکت فرهنگ عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی در جهان مطرح است.

وی شش کمیته هماهنگی و برنامه‎ریزی، کمیته امنیت و انتظامات، کمیته مدیریت مراسم، کمیته تبلیغات و تزئینات (فرهنگی)، کمیته پشتیبانی و کمیته اطلاع‎رسانی را با دبیری سازمان تبلیغات اسلامی استان پیگیر امور مربوط به همایش تجلیل از پیرغلامان کرد که سال آینده در استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد که خداوند متعال توفیق زندگی با فرهنگ حسینی را به همه خدمتگذاران و ملت مسلمان ما عطا کند تا با شهدای کربلا محشور شویم.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول