اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با آغاز محرم برگزار شد

همایش تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) در الوند

خبرگزاری فارس: دومین همایش تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) و اهل بیت علیهم‌السلام هم‌زمان با آغاز ماه محرم در تالار شهر الوند برگزار شد.

همایش تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) در الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، دومین همایش باشکوه تجلیل و بزرگداشت پیرغلامان اهل بیت علیهم‌السلام همزمان با آغاز ماه محرم در تالار شهر الوند برگزار شد.

این برنامه با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند و با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز، ابوالفضل ابراهیمی فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند برگزار شد.

سعید آگشته شهردار الوند در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور پیرغلامان اهل بیت علیهم‌السلام و مسئولان و مدیران شهرستان البرز و شهر الوند اظهار کرد: موجب افتخار شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند است که میزبان و بانی برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) است که عمر خویش را در خدمت پیروان و غلامان اهل بیت (ع) بوده‌اند.

وی هنر و هنرمند را گروه پیشروی جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه اسلامی با هنر متجدد غرب به هدف خود نخواهد رسید.

شهردار الوند عنوان کرد: در چنین فضایی، روز و واقعه عاشورا نقطه ظرفیت‌ساز انسان بوده و محور بصیرت و بزرگی خداوند به خوبی نمایان خواهد بود.

آگشته در پایان ابراز کرد: اهل بیت (ع) باید الگوی جوامع اسلامی باشد و مردم به ویژه جوانان پیرو راه ائمه اطهار (ع) باشند.

لازم به ذکر است در ادامه مراسم، یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه و شعرسرایی در وصف امام حسین (ع) و واقعه عاشورا پرداخت و در پایان مراسم از مداحان و خادمان هیئت‌ها و مساجد شهر الوند قدردانی شد.

انتهای پیام/77007/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول