اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در فردوس

نخستین سایت آموزش مجازی خراسان‌جنوبی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی به صورت ویدیوکنفرانس، نخستین سایت آموزش مجازی خراسان‌جنوبی در محل دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس افتتاح شد.

نخستین سایت آموزش مجازی خراسان‌جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: دانشکده پیراپزشکی و بهداشت شهرستان فردوس فعالیت خود را از سال 86 آغاز و در حال حاضر بیش از 150 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

سیدمحمود میرزایی گفت: دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس دارای دو رشته کارشناسی اتاق عمل و پرستاری است که امکانات لازم نظیر کتابخانه، خوابگاه و سلف سرویس برای دانشجویان این دانشکده فراهم شده است.

وی افزود: نخستین سایت آموزش مجازی خراسان‌جنوبی با صرف اعتبار 50 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشکده و شبکه بهداشت و درمان فردوس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس تصریح کرد: با راه‌اندازی سایت آموزش مجازی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت این شهرستان امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین فراهم و بعضی از دروس نیز بصورت ویدیوکنفرانس برگزار می‌شود.

*احتمال افزایش رشته‌های دانشکده پیراپزشکی فردوس

میرزایی از احتمال افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس خبر داد و یادآور شد: درخواست افزایش رشته‌های این دانشکده انجام شده و در صورت موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان از سال آینده شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید هستیم.

مسئول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز که به صورت ویدیوکنفرانس در مراسم افتتاح سایت دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس شرکت کرده بود، گفت: این سایت نخستین سایت مجازی خراسان‌جنوبی با امکانات پیشرفته است.

مجید زارع افزود: در این سایت تعداد 30 سیستم رایانه با امکانات پیشرفته در اختیار دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس قرار می‌گیرد که در سیستم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بی‌نظیر است.

انتهای پیام/69007/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول