اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بردسکن:

ادارات بردسکن فاقد ورودی مناسب برای معلولان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بردسکن گفت: علیرغم اختصاص اعتبارات به دستگاه‌های اداری و خدماتی، اکثر ادارات شهرستان بردسکن فاقد ورودی مناسب برای تردد جامعه سالمندان و معلولان است.

ادارات بردسکن فاقد ورودی مناسب برای معلولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن مصطفی محمدپور  صبح امروز در جلسه شورای اداری بردسکن اظهار کرد: هزار و 802 معلول در شهرستان بردسکن زندگی می‌کنند و در مجموع نزدیک به سه درصد جامعه معلول خراسان‌رضوی در این شهرستان زندگی می‌کنند.

محمدپور با اعلام اینکه بهزیستی بردسکن بیشترین واحد مسکونی مهر را برای جامعه معلولان فراهم کرده است افزود: تعداد 50 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی بردسکن تا پایان سال به آنان تحویل می‌شود.

وی گفت: توسط بهزیستی شهرستان بردسکن، روزانه برای هزار و 373 کودک مهدهای کودک در سطح شهرستان بردسکن، یک وعده غذای گرم توزیع می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی بردسکن بحث اشتغال مددجویان را یاد‌آور شد و افزود: با اعتبارات اختصاص داده شده به مددجویان آموزش دیده و دارای مهارت کار، تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود تا با حمایت این اداره بتوانند برای خود فضای کاری به‌وجود آورند.

در این جلسه، رضا ابارشی؛ رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن از جذب 70 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سال 90 در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته از تعداد هزار و 930 نفر افراد معرفی شده به بانک‌ها هزار و 200 نفر موفق به دریافت تسهیلات در بخش اعتبارات مشاغل خانگی شدند.

ابارشی از دستگاه‌های دارای اعتبار مشاغل خانگی خواست در جهت معرفی متقاضیان به بانک‌ها تسریع و بانک‌ها هم در پاسخ‌دهی شفاف‌تر به مراجعین دریافت تسهیلات مشاغل خانگی همکاری لازم را داشته باشند.

محمد عباس‌پور؛ فرماندار بردسکن نیز در این جلسه با بیان    ماموریت‌های دولت در جهت رفاه حال مردم،از بانک‌ها خواست از سرگردانی متقاضیان تسهیلات دوری کنند.

فرماندار بردسکن بر خدمت بی‌منت به مردم تاکید و افزود: همه وظیفه داریم در حد توان در خدمت‌رسانی و پاسخ لازم به مراجعین به نحو شایسته عمل کنیم.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول