اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی خواستار شد

راه‌اندازی هتلینگ درمان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: راه‌اندازی هتلینگ درمان در آذربایجان غربی برای جذب و حفظ مسافران تاثیر زیادی دارد پس باید در این سمت و سو گام برداشته شود.

راه‌اندازی هتلینگ درمان در آذربایجان غربی

حسین امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اگر با مشارکت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان این سیاست در پیش گرفته شده و هتلینگ درمان راه‌اندازی شود در صنعت گردشگری آذربایجان غربی تحول زیادی شکل می‌گیرد.

وی بر لزوم توجه به گردشگری سلامت در استان اشاره کرد و افزود: اگر در ساخت‌و‌ساز بیمارستان‌ها و طراحی مراکز درمانی به این مسئله توجه شده و تعدادی از اتاق‌ها به مسافران درمانی اختصاص داده شود می‌توان گفت گام‌های ابتدایی در این زمینه برداشته شده و می‌توان چشم‌انداز خوبی را برای آن ترسیم کرد.

امامی با بیان اینکه طراحی کلینیک‌های ویژه گردشگری سلامت باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی با هدف درمان از این استان عبور کرده و به خطه دیگری می‌روند بنابراین اگر امکانات مورد نیاز در مناطق مختلف آذربایجان غربی ایجاد شود این استان به عنوان مقصد برای سپری کردن مراحل درمان انتخاب می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برنامه‌ریزی در این زمینه توسعه اقتصادی و فرهنگی استان را به دنبال دارد ابراز داشت: از این رهگذر می‌توان برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار اهتمام کرد بنابراین می‌طلبد با هماهنگی تنگاتنگ این دو دستگاه و مشارکت سایر مجموعه‌ها در راستای تحقق گردشگری سلامت اهتمام کرد.

وی همجواری آذربایجان غربی با سه کشور را یک مزیت برای مردم این استان دانست و اذعان داشت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی با کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه مرز مشترک داشته و یک استان طولی به حساب می‌آید می‌توان برای جذب گردشگران سلامت از داخل و خارج از کشور به طور گسترده اقدام کرد.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول