اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان زنجان

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استان زنجان، پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان افتتاح شد.

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز با حضور سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افتتاح شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محرم تیموری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از دیگر میهمانان این مراسم بود.

در این مراسم مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار قشر دانشجو در تحولات جامعه تصریح کرد: قشر دانشجو به عنوان قشری فعال و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

عباس بابایی با بیان اینکه قشر دانشجو همواره در عرصه‌‌های مختلف خوش درخشیده است، افزود: حضور در عرصه‌های دفاع و سازندگی از اقدامات ارزشمند جنبش دانشجویی محسوب می‌‌شود.

وی با بیان اینکه ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان در همه دانشگاه‌‌های استان دارای پایگاه مقاومت است، افزود: افتتاح این پایگاه نیز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان مبدأ ارائه خدمات ارزشمند به دانشجویان می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ترویج فرهنگ بسیج را در دانشگاه‌ها از اهداف افتتاح پایگاه‌های بسیج برشمرد و افزود: استقبال دانشجویان از فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت مطلوب است.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و افزود: بسیج دانشجویی ظرفیت‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های مختلف دارد.

بابایی با بیان اینکه این پایگاه در آستانه روز دانشجو افتتاح شده است، افزود: ترویج روحیه بسیج در جامعه دانشگاهی از اهداف افتتاح پایگاه‌های بسیج محسوب می‌شود.

وی استان زنجان را دارای ظرفیت‌های مطلوب دانشگاهی اعلام کرد و افزود: باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگ بسیج در دانشگاه‌ها استفاده کرد.

گفتنی است، پایگاه شهید شهریاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه افتتاح شد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول