اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی راه‌های درآمدزایی فوتبال

نشست آموزش و هم‌اندیشی باشگاه‌داری خصوصی در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست آموزش و هم‌اندیشی باشگاه‌داری خصوصی با هدف بررسی راه‌های درآمدزایی فوتبال در سالن آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

نشست آموزش و هم‌اندیشی باشگاه‌داری خصوصی در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدرس باشگاه‌داری خصوصی آبادان ظهر امروز در نشستی که با شرکت مدیران و مسئولان باشگاه‌های فوتبال آبادان در سالن آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان به‌منظور بررسی راه‌های درآمدزایی در فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: در این کلاس و نشست دو ساعته که به همت هیئت فوتبال آبادان برگزار شده سعی می‌شود در راستای توسعه فوتبال آبادان و ایجاد فضاهای مناسب برای خودکفایی و درآمدزایی بحث شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی همچنین در مورد شیوه‌های درآمدزایی در باشگاه‌های بزرگ جهان آموزش داده شده و گفته شد در کشورمان و با توجه به پتانسیل موجود نیز می‌توان این فضا را ایجاد کرد تا ضمن پیشرفت و تعالی فوتبال از پس هزینه‌های گزاف ورزشی نیز برآمد.

میثم راستی خاطرنشان کرد: این جلسه از استقبال خوبی در بین باشگاه‌داران آبادانی برخوردار بوده و قرار بر این شد تا پنجشنبه جاری نیز دور دوم این کلاس آموزشی برگزار شود.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول