اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 8 سال وقفه

عملیات اجرایی ساختمان شهرداری خاکعلی آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهر خاکعلی گفت: پس از هشت سال پروژه ساختمان جدید شهرداری شهر خاکعلی که به دلیل نبود بودجه و اعتبار راکد مانده بود، عملیات اجرایی‌اش آغاز شد.

عملیات اجرایی ساختمان شهرداری خاکعلی آغاز شد

احمد محمدی‌ملالر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: ساختمان جدید شهرداری که از هشت سال پیش آغاز شده بود، تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این در حالی است که در حال حاضر با 4 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار کار عملیات اجرایی ساختمان شهرداری خاکعلی آغاز شده است.

وی افزود: ساختمان شهرداری خاکعلی در زمینی به مساحت 750 متر مربع و در سه طبقه در حال احداث است که امیدواریم در اواخر خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول اضافه کرد: در 27 فروردین امسال طرح جامع و تفصیلی شهر خاکعلی مورد تأیید استانداری قزوین قرار گرفته که از زمان اعلام آن چشم‌انداز 20 ساله شهر خاکعلی طبق ضوابط شهرداری و استانداری و راه و شهرسازی استان قزوین تمام اصول و معیارهای شهرداری خاکعلی بر اساس طرح ارسالی جامع و تفصیلی اجرا می‌شود.

شهردار خاکعلی خاطرنشان کرد: در طرح تفصیلی شهر خاکعلی اراضی مسکونی، مسکونی با تأمین خدمات، اراضی با قابلیت توسعه خدمات تجاری، تجاری، آموزشی، ورزشی، فضای سبز، فرهنگی، مذهبی، درمانی، اداری، تأسیسات و تجهیزات شهری، پایانه و حمل و نقل، انبار و باغ گنجانده شده است.

* تنها یک خودوری آتش‌نشانی در خاکعلی وجود دارد

محمدی‌ملالر با بیان اینکه تنها یک خودروی 1500 لیتری آتش‌نشانی در شهر خاکعلی وجود دارد، افزود: این خودرو علاوه بر شهر خاکعلی باید 32 روستا به جز روستای قشلاق که دارای امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی است را زیر پوشش قرار دهد و این در حالی است که هیچ یک از دهیاری‌ها به جز دهیاری روستای قشلاق فاقد هر گونه امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی هستند.

وی ادامه داد: اگر هم‌زمان با هم حادثه‌ای در شهر خاکعلی و یکی از روستاهای بخش بشاریات رخ دهد شهرداری خاکعلی تنها می‌تواند به یکی از دو محل خدمات ارائه دهد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ضروری است که اعتبار لازم برای تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی شهر خاکعلی اختصاص داده شود که امیدواریم مسئولان استان قزوین به این امر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول