اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علمی-کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:

تحصیل 312 دانشجو در مرکز علمی-کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز علمی-کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 312 دانشجو در مرکز علمی-کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

تحصیل 312 دانشجو در مرکز علمی-کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

سید امان‌الله جهان‌بین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهداف مرکز علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: هدف و رسالت این مرکز ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت‌های شغلی به منظور افزایش بهره‌وری، تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و ماهر مورد نیاز جمعیت هلال احمر و ایجاد هماهنگی بین مهارت و دانش کار است.

سرپرست مرکز علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت نیاز به نیروی کار از طریق آگهی استخدام و شرکت در آزمون طبق قانون و مقررات استخدامی جمعیت هلال احمر، این افراد پذیرش و ساماندهی می‌شوند.

 

کهگیلویه و بویراحمد تنها یک مرکز علمی-کاربردی دارد

 

وی تاریخ راه‌اندازی این مرکز را سال 90 عنوان کرد و گفت: این مرکز تنها مرکز علمی-کاربردی در کهگیلویه و بویراحمد است که با توجه به پذیرش آن تاکنون توانسته جوابگوی جامعه هدف در استان باشد.

جهان‌بین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر نیاز دیگر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به چنین مراکزی، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در سطح کشور بسیاری از استان‌ها با وجود جمعیت زیاد دارای یک مرکز هستند اما در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تعداد جمعیت در استان استقبال خوبی در این زمینه شده و در صورت برخورداری از اعتبارات، مکان مناسب، اساتید و ... اقدام به راه‌اندازی مراکز دیگر در استان را در برنامه کاری خود قرار می‌دهیم.

سرپرست مرکز علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانشجویانی که در این مرکز مشغول به تحصیل هستند را 312 نفر عنوان کرد و گفت: این مرکز در چهار رشته کاردانی امداد سوانح، کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح، کاردانی آتش‌نشانی و کارشناسی مدیریت امور فرهنگی خدمات‌رسانی می‌کند.

جهان‌بین یادآور شد: به منظور ارتقای رشته‌های این مرکز تاکنون درخواست‌هایی جهت افزایش رشته‌هایی از جمله کاردانی حرفه‌ای، امور فرهنگی و حرفه‌ای بهداشت واحدهای صنفی و در مقطع کارشناسی، مدیر امور فرهنگی (برنامه‌ریزی امور فرهنگی) حرفه‌ای امداد و سوانح طبیعی و غیر طبیعی و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حوادث به مرکز اعلام شده است.

این مسئول فرهنگی به عملکرد این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر دانشجویان مشغول به تحصیل در مرکز علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شاغلین دیگر اداره‌ها و نهادها هستند.

جهان‌بین خدمات مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به دانشجویان این مرکز را سالن آمفی تئاتر و کتابخانه، سایت و سالن پراتیک (کارگاه آموزشی) عنوان کرد.

انتهای پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول