اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار گتوند تاکید کرد

تجهیز کشتارگاه گتوند به دستگاه لاشه‌سوز

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار تجهیز کشتارگاه شهرستان گتوند به دستگاه لاشه‌سوز شد و گفت: با این اقدام، وضعیت بهداشت در این کشتارگاه ارتقا می‌یابد.

تجهیز کشتارگاه گتوند به دستگاه لاشه‌سوز

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خواستار استقرار دستگاه لاشه سوز در کشتارگاه این شهرستان شد و گفت: با نبود این دستگاه مشکلات زیادی در کشتارگاه به وجود می‌آید که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات کشتارگاه گفت: شهرداری گتوند اقداماتی در مناسب سازی و بهسازی کشتارگاه انجام داده اما روند ساماندهی و بهبود وضعیت آن باید تسریع شود.

سرپرست فرمانداری گتوند همچنین افزود: برای ساماندهی وضعیت شهرستان با مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی می‌توان اقدامات بسیار خوبی را انجام داد و با برنامه‌ریزی کوتاه مدت می‌توان بسیاری از مشکلات را بدون نیاز به بودجه کلان حل کرد.

محمد پور با اشاره به وضعیت شاخص‌های بهداشتی اظهار داشت: در بیشتر شاخص‌ها وضعیت نسبتا مناسب ارزیابی شده اما در بعضی شاخص‌ها نیز دچار مشکلاتی هستیم که  جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، ساماندهی پایانه مسافربری، کشتارگاه و همچنین ساماندهی دستفروشان سطح شهر از جمله آنهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان گتوند با داشتن بیش از 50 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول