اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی:

80 درصد پرونده‌های فضای مجازی در خراسان‌جنوبی به نتیجه رسید‌

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان خراسان‌جنوبی گفت: 80 درصد پرونده‌های فضای مجازی استان در نیمه نخست سال جاری به نتیجه رسیده و متهمان آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

80 درصد پرونده‌های فضای مجازی در خراسان‌جنوبی به نتیجه رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سید غلامرضا حسینی عصر امروز در کارگاه توانمندسازی معاونان و مربیان تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه بیشتر این پرونده‌ها در زمینه کلاه‌برداری، هتک حیثیت و هکرها است، اظهار کرد: 20 درصد این پرونده‌ها مربوط به سایر استان‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت قریب یک میلیارد و 200 میلیون سایت در فضای مجازی و اینترنت تصریح کرد: بیش از 90 درصد این سایت‌ها علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت و خبرپراکنی هستند.

رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی جنگ امروز نظام سلطه با ملت ایران را جنگ هوشمند و تلفیقی از جنگ نرم و سخت برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر 36 میلیون نفر از کل کاربران اینترنتی خاورمیانه را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

حسینی با بیان اینکه نظام سلطه هرگز قدرت رویارویی مستقیم با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، یادآور شد: از این رو با توسل به جنگ نرم و نیمه سخت در میادین فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی به میدان آمده است.

وی از سینما، انیمیشن، اینترنت، موسیقی و مواد مخدر به عنوان ابزارهای دشمن در جنگ نرم یاد کرد و افزود: موفقیت در عرصه جهاد فرهنگی و اقتصادی نیازمند بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی همه آحاد جامعه به ویژه خانواده‌ها است.

رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی از فرهنگیان به عنوان پرچم‌داران جهاد فرهنگی و اقتصادی در درمیان یاد کرد و ابراز داشت: پلیس فتای این استان مقام اول کشوری را در سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی از منحرفان جنگ نرم به عنوان مردگان متحرک و مطرود جامعه یاد کرد و عنوان داشت: عبور از خط قرمزها، توهین به ساحت ولایت و امام حسین‌(ع) سه عامل رسوایی دشمن و حامیان فتنه در سال 88 بودند.

انتهای پیام/69009/ق/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول