اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس:

سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات واقفان را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات واقفان را دنبال می‌کند و در ماموریت خود موفق بوده است.

سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات واقفان را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی مروی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور اظهار کرد: سازمان اوقاف نهاد مقدسی است و کارهای ارزشمندی انجام می‌دهد.

وی افزود: حمایت از دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات آنها نیز خدمت به مردم است و کارکنان ادارات این فرمایش امام حسین(ع) را باید فرصت و غنیمت بشمرند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیشابور ادامه داد: ماه محرم تنها برای گریستن نیست، باید فلسفه عاشورا را مورد بازبینی قرار داد و فهمید چرا حرکت و قیام امام حسین(ع) هیچ وقت کهنه نمی‌شود و چرا مصیبت عاشورا همیشه تازه است.

مروی در زمینه بقاع متبرکه میقات‌الرضا(ع) عنوان کرد: این اماکن پر انگیزه‌ترین مکان‌ها برای ارائه فعالیت‌های دینی و فرهنگی برای زائران امام‌رضا(ع) است.

وی یکی از راه‌های مصون ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن را تربیت دینی عنوان و اضافه کرد: هر چه در زمینه دین و مسائل مرتبط با دین و مذهب هزینه کنیم، هزینه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی کمتر می‌شود.

مروی تاکید کرد: کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت است.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول