اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 350 میلیون ریالی اوقاف در ایام محرم در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از هزینه‌کرد 350 میلیون ریالی این اداره در ایام محرم در شهرستان بیرجند خبر داد.

هزینه‌کرد 350 میلیون ریالی اوقاف در ایام محرم در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدطاهر گرایلی با اشاره به هزینه‌کرد 350 میلیون ریالی اوقاف در ماه محرم در شهرستان بیرجند اظهار کرد: از این میزان مبلغ 50 میلیون ریال در راستای مراسم عزاداری از محل نیت واقف، 250 میلیون ریال در راستای اطعام عزاداران و 50 میلیون ریال در راستای حمایت از هیئت‌های مذهبی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه درایام محرم درسال جاری در 9 بقعه متبرکه و پنج حسینیه و مسجد بیرجند برنامه‌های مذهبی برگزارشده است، تصریح کرد: برای برگزاری این مراسم تعداد 50 جلسه مذهبی در حسینیه‌ها و مساجد و تعداد 90 جلسه در بقاع متبرکه برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در ایام محرم امسال 140 هزار نفر در مراسم مذهبی بقاع متبرکه و مساجد بیرجند شرکت کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد 50 هزار نفر در مراسم‌های مساجد و 90 هزار نفر در مراسمات بقاع متبرکه شرکت کرده‌اند.

گرایلی بیان کرد: یک‌ نفر مبلغ از قم، 10 نفر مبلغ بومی و دو نفر مبلغ مستقر برای برگزاری مراسم و ایراد سخنرانی‌ها در بیرجند حضور داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در ایام محرم سال جاری تعداد 10 نمایشگاه فرهنگی در بقاع متبرکه بیرجند برگزار شده است.

انتهای پیام/69008/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول