اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات همدان:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس فارغ از مسائل جناحی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید فارغ از هر گونه مسائل جناحی عمل کرد و اصل تبعیت از ولایت را مورد توجه قرار داد.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس فارغ از مسائل جناحی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عارف ظهر امروز در نخستین همایش بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی صحنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: طلایی‌ترین و شفاف‌ترین این دوران که همگان از آن به نیکی یاد می‌کنند، دفاع مقدس است که با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه شاید بیشترین قشری که در عرصه دفاع مقدس به دنبال انعکاس رشادت‌ها، صلابت‌ها، مظلومیت‌ها و رزم‌های رزمندگان بود، جامعه خبری محدود آن زمان است، گفت: جامعه خبری امروز مفتخر است که در عرصه دفاع مقدس همگام همه اقشار بوده و تعداد قابل توجهی شهید را تقدیم این حماسه سترگ کرده است.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به شهادت شهید باقری(نخستین خبرنگار شهید) در حادثه طبس خاطرنشان کرد: اگر شهدایی به عنوان شهدای رسانه نداشتیم امروز نمی‌توانستیم از آثار و عکس‌های خبری دوران هشت سال دفاع مقدس بهره‌مند شده و آنها را سرفصل گزارشات خبری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه جامعه خبری استان همواره در همه عرصه‌ها فعال و پویا گام برداشته و حق مطلب را ادا کرده‌اند، ابراز داشت: در عرصه ارزشی دفاع مقدس نیز بر اساس احساس تکلیف و وظیفه ذاتی خود وارد شده‌اند که این مهم نشانگر آن است که در صورت فراهم شدن فضا و شرایط جامعه خبری اهتمام ویژه‌ای در راستای ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس دارند.

عارف با بیان اینکه در شرایط فعلی آنچه بیش از هر چیز محتاج آن هستیم، وصیت‌نامه شهدا، راه شهید و عمل به وصایای این بزرگواران است، عنوان کرد: عرصه اطلاع‌رسانی جامعه امروز ما در وضعیتی قرار دارد که به هیچ عنوان با گذشته قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه اگر تک تک افراد جامعه خبری و اصحاب رسانه همه تلاش خود را صرف ترویج فرهنگ شهادت کنند، عاقبت‌ بخیری را برای خود رقم خواهند زد، گفت: در این راستا باید فارغ از هر گونه مسائل جناحی عمل کرد و اصل تبعیت از ولایت فقیه که از جمله وصیت شهدا است را مورد توجه قرار داد.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان در پایان سخنانش خطاب به رسانه‌های استان همدان متذکر شد: عمل به وصیت شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری باید سرفصل همه فعالیت‌های رسانه‌ای ما طی سال‌های متمادی باشد.

انتهای پیام/89004/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول