اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف بندپی:

ضریح امامزاده عبدالله (ع) بندپی نصب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه بندپی از نصب ضریح آستانه امامزاده عبدالله (ع) و حضرت شیخ موسی در بندپی خبر داد.

ضریح امامزاده عبدالله (ع) بندپی نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام محمدزمان خلیلی بیان داشت: در ایام محرم‌الحرام و همزمان با انتقال ضریح مقدس و مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از ایران اسلامی به کربلای معلا، ضریح مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) و حضرت شیخ موسی نصب شد.

وی افزود: این دو ضریح مقدس که در میان خیل مشتاقان و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از شهر گلوگاه به سوی آستانه مبارکه در روستای ییلاقی شیخ موسی انتقال داده شده، جهت نصب وارد صحن شده و کار نصب آن به پایان رسید.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بندپی اظهار داشت: در این مراسم معنوی که با حضور و همراهی دسته‌جات عزاداری و سوگواری برگزار شد، مشتاقان به اهل بیت (ع) با نذورات و قربانی از این مراسم استقبال کردند.

وی خاطر نشان کرد: برای تعویض دو گنبد این آستانه و تعویض گنبد مسجد الحاقی و این دو ضریح مطهر بیش از 700 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/86003/ر/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول