اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌:

حماسه 9 دی در سایه ولایت ‌انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: حماسه نهم دی در سایه ولایت و رهبری انقلاب را بیمه کرد.

حماسه 9 دی در سایه ولایت ‌انقلاب را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی 9 دی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان ولایت و رهبری‌ با حضور گسترده، بی‌نظیر و به یاد ماندنی خود در‌ 9 دی ماه سال 88 حماسه‌ای فراموش نشدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی‌ خلق کردند.

وی ابراز داشت: این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی‌ که ‌منجر به گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در جهان‌ شد، شکست دشمنان خارجی در رأس آنها آمریکای جهان‌خوار و انگلیس را در پی داشت، همچنین ذلت و خواری فتنه‌گران داخلی را رقم زد و چهره واقعی آنان را برای مردم مشخص کرد. 

متقی خاطرنشان کرد: ملت بصیر و مقتدر ایران اسلامی با خلق این حماسه ماندگار و تاریخی‌ نشان دادند‌ پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب ‌همچنان با بصیرت در خط ولایت و رهبری قرار دارند و در حفظ ارزش‌های انقلاب ‌و آرمان‌های بلند حضرت امام‌(ره) و شهیدان همیشه سرافراز کوتاه نمی‌آیند و در کنار مقام معظم رهبری لحظه‌ای میدان را برای فعالیت‌ فرصت‌طلبان و فتنه‌گران خالی نمی‌گذارند.

وی بیان داشت: ملت ایران اسلامی در سایه وحدت و وفاق ملی‌ با خلق حماسه تاریخی 9 دی به تمام مردم جهان و در رأس آنان، استکبار جهانی‌ ثابت کردند که رهبری جامعه اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

متقی گفت: بسیجیان جان بر کف‌، خانواده معزز شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران و آزادگان همیشه سرافراز اجازه نمی‌دهند، دشمنان به اهداف شوم ‌خود در منطقه و این مرز و بوم برسند.

فرماندار کوهبنان از تمام شهروندان کوهبنانی درخواست کرد با شرکت مثال‌زدنی و گسترده خود در مراسم یوم‌الله 9 دی ماه بار دیگر با تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری زمینه ذلت و خواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را فراهم کنند.

به گزارش فارس در این جلسه پس از بیان نظرات حاضران با تشکیل کمیته‌ها و مشخص کردن وظایف مقرر شد، نسبت به توزیع کتاب زندگی‌نامه مقام معظم رهبری‌، برگزاری مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی در مدارس و نصب پلاکارد در این رابطه اقدام شود.

انتهای پیام/80012/ق/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول