اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ارتباطات ستاد دهه فجر گیلان اعلام کرد

راه‌اندازی ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از راه‌اندازی ستاد ویِژه خبری دهه فجر در این استان خبر داد.

راه‌اندازی ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سادات ثابت عصر امروز در نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در محل استانداری گیلان با تاکید بر ارائه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان در این کمیته تشکیل و مسئولیت تهیه، تنظیم و ارسال اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های 16 گانه شهرستانی ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر نیز در حال راه‌اندازی است، افزود: مسئولیت انتخاب مدیران کمیته‌های شهرستانی طبق شرایط و ضوابط اعلامی به فرمانداران واگذار شده است.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و فعالیت در حوزه رسانه‌ای دهه فجر یک تکلیف و وظیفه شرعی برای تمام اصحاب رسانه گیلان و کشور است.

وی با تاکید بر حضور پرشور خبرنگاران شهرستانی و مرکز استان برای پوشش اخبار دهه فجر، تصریح کرد: ویژه‌نامه‌های فجر انقلاب اسلامی به صورت مکتوب و دیجیتال منتشر می‌شود.

ثابت، فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری، مکتوب، پایگاه‌های خبری، تحلیلی، انعکاس اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها و اعلام مواضع ستاد، برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انعکاس شایسته جلوه‌های باشکوه حضور مردم در مراسم‌های دهه فجر، برگزاری نشست‌های خبری و ... را از مهم‌ترین ماموریت‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به صدور فراخوان ایده‌پردازی توسط دبیرخانه کمیته مذکور، خاطرنشان کرد: تمام اصحاب رسانه گیلان می‌توانند نظرها، ایده‌ها و پیشنهادهای خود را در حوزه گسترش فعالیت‌های رسانه در دهه فجر به دبیرخانه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان ارسال کنند.

به گزارش فارس، در نشست مذکور، یوسف گلشن مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمدعلی انتظام مسئول روابط عمومی صدا و سیمای گیلان، محمدحسین منسومی مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اسماعیل یحیی‌پور سرپرست خبرگزاری ایسنا در گیلان، امیرحسین کبیری مدیر خبرگزاری ایرنا در گیلان و سمیه اکبرپور سردبیر خبرگزاری شبستان در گیلان جزو اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی معرفی شدند.

شهرام درویشی نیز دبیر و قائم مقام کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان و هادی طوماری عضو و مسئول ستاد ویژه خبری این کمیته منصوب شدند.

در این نشست در باره دستورات جلسه تبادل نظر شد و برگزاری چند نشست با اصحاب رسانه‌های مکتوب و مجازی، ساماندهی خبرنگاران دهه فجر و.. به تصویب رسید.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول