اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

اجرای طرح هادی روستای لرد از موفق‌ترین طرح‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اجرای طرح هادی روستای لرد را از موفق‌ترین طرح‌های هادی روستایی اعلام کرد.

اجرای طرح هادی روستای لرد از موفق‌ترین طرح‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌ علیزاده صبح امروز در جریان بازدید از طرح هادی روستای لرد در بخش شاهرود خلخال اظهار داشت: این روستا یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای شهرستان خلخال و مطرح در استان است که طرح هادی آن با موفقیت در حال انجام است.

وی افزود: اجرای طرح‌های روستای پرجمعیت لرد از سال 1373 شروع شده و تاکنون 453 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای پل، جدول‌گذاری، آسفالت و دیوار حائل در این روستا اجرا شده و یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در این روستا به لحاظ عبور رودخانه از داخل روستای لرد ادامه و تکمیل طرح هادی تا خروجی روستا است.

حاج‌ علیزاده یادآور شد: از محل تسهیلات مقاوم‌سازی تاکنون به 443 واحد روستایی در این روستا تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن پرداخت شده است که 291 واحد پایان کار گرفته و اسناد آنها صادر شده است.

وی در ادامه افزود: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در روستا از جمله شرکت آب و فاضلاب روستایی و سایر ارگان‌ها کمک نمایند و تعامل و همکاری را پیش رو بگیرند از دوباره‌کاری‌ها و خرج‌های اضافه در اجرای طرح هادی از جمله کنده‌کاری‌ها کاسته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در خصوص افزایش محدوده روستای لرد نیز گفت: با توجه به افزایش جمعیت این روستا و عدم مهاجرت آنها طرح مطالعه افزایش محدوده روستا از دو سال پیش بازنگری شده و با توجه به نیاز و درخواست‌های مکرر مردم در خصوص ساخت واحد‌های جدید در این روستا و عملی شدن این طرح محدوده روستا افزایش یافته و شاهد ساخت‌ و سازهای جدید خواهیم بود.

حاج‌ علیزاده در پایان سخنان خود تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم روستای لرد به عنوان پرجمعیت‌ترین روستای شهرستان خلخال از اجرای طرح هادی بی‌سابقه بوده و انتظار می‌رود اهالی ساکن در سایر روستاهای خلخال نیز با تعامل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به مقاوم‌سازی مسکن‌های خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/62008/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول