اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تحمل کم‌کاری‌های پیمانکار سخت است / متخلفان به دادگاه ارجاع داده شوند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: ما نمی‌توانیم پول مردم را دست کسانی بدهیم که هر طور می‌خواهند، هزینه کنند باید نظارت باشد، تحمل کم‌کاری پیمانکاران سخت است.

تحمل کم‌کاری‌های پیمانکار سخت است / متخلفان به دادگاه ارجاع داده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان همدان با بیان اینکه دولت با اختصاص بودجه‌های کلان نباید تبدیل به نارضایتی شود، افزود: امروز در هر جای استان سخن از مسکن مهر است، متولیان چه می‌‌کنند چرا هر چه زودتر این مساکن را برای شهروندان آماده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات آماده‌سازی به شهرداری سپرده شود، افزود: پیمانکاران کارهای آماده‌سازی مسکن‌های مهر را انجام ندهند بلکه در این موارد شهرداری باید وارد شود، تا بتواند آسفالت‌ مطلوبی ریخته و مناطق را آماده کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وقتی هر فردی مسئولیتی را می‌پذیرد، باید انجام دهد یا اینکه از ابتدا آن را نپذیرد چرا که پس از اخذ مسئولیت نباید کم‌کاری صورت گیرد.

وی خطاب به اداره کار مبنی بر اینکه بر اخذ هزینه‌های اضافی پیمانکاران نظارت کند، افزود: در برخی موارد در ساخت و ساز مسکن مهر هزینه‌های اضافی از متقاضیان اخذ شده که این امر قابل قبول نیست و شما باید نظارت کنید.

آزاد تصریح کرد: ما نمی‌توانیم پول مردم را دست کسانی بدهیم که هر طور می‌خواهند، هزینه کنند باید نظارت باشد و در صورت لازم به دادگاه ارجاع داده شود.

وی در ادامه تأکید کرد: نظارت بر اعضای تعاونی مسکن مهر باید جدی باشد و در صورت مشاهده تخلف در هزینه‌ها به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

استاندار همدان اظهار کرد: وقتی ساختمانی که پول آن آماده شده است چرا باید زمان طولانی برای ساخت آن در نظر گرفته شود، بلکه باید در کوتاهترین زمان احداث شود.

وی با انتقاد بر اینکه برخی از پیمانکاران نمی‌خواهند، کار را تمام کنند، افزود: یک سری از پیمانکاران با سخت اتاقکی در کنار پروژه در آن مستقر شده‌اند و نمی‌خواهند که ساخت و ساز را به پایان برسانند که تعاونی‌ها باید هر چه سریع‌تر این‌ها تعیین تکلیف کنند.

آزاد تصریح کرد: 12 ماه برای ساخت ساختمان 75 متری که این همه پیچیده نیست، سه سال پول مردم را نگه داشته‌اید که چه شود، مردم مشکل دارند و تحمل این همه کم‌کاری پیمانکار سخت است.

به گفته وی، همدان تنها استانی نیست که مسکن مهر می‌سازد همانند 31 استان کشور باید پیش رفت.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه واگذاری انشعابات را نباید به تعویق انداخت، ابراز داشت: برق و گاز مردم را هر چه سریع‌تر نصب کنید و در این راستا پولی از مردم دریافت نکنید.

وی با تأکید بر نصب سریع انشعابات قبل از آماده‌سازی اذعان داشت: پس از آسفالت، حفاری نباید انجام شود چرا که منجر به تخریب آسفالت منطقه شده و این نارضایتی را ایجاد می‌کند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: هر چه سریعتر به تعهدات خود در زمینه مسکن جامه عمل بپوشانید تا مردم استان در آستانه فصل زمستان بتوانند مساکن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/89003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول