اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره):

جنبش‌های دانشجویی در مسیر ولایت حرکت کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: جنبش‌های دانشجویی تنها با حرکت در مسیر ولایت می‌توانند به وظایف خود عمل کنند.

جنبش‌های دانشجویی در مسیر ولایت حرکت کنند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر ضرورت تقویت پایه‌های جنبش‌های دانشجویی اظهار داشت: ولایت‌مداری موضوعی است که این جنبش‌ها باید آن را در خود تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه انحرافات همواره در کمین جنبش‌های دانشجویی است، بیان داشت: حرکت در مسیر ولایت تنها راه حفاظت این جنبش‌ها از این دانشجویان است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: این جنبش‌ها باید همواره در مسیر آرمان‌ها حرکت کنند و مراقب باشند سیر حوادث سیاسی و اجتماعی آنها را از آرمان‌ها و وظایف خود دور نکند.

وی با بیان اینکه هر حرکت انقلابی که بخواهد به پیروزی برسد، باید سازمان‌دار و با برنامه باشد، افزود: جنبش‌های دانشجویی در واقع حرکت‌های دانشجویان را سامان داده و به آنها جهت می‌دهند.

حسینی با اشاره به خصوصیاتی که هر دانشجو باید در خود تقویت کند، بیان کرد: دانشجو باید در راه حاکمیت ارزش‌ها تلاش کرده و خود را به هیچ حزب و گروهی وامدار و وابسته نکند.

وی با اشاره به حادثه 16 آذر ابراز داشت: روز دانشجو نماد بیداری دانشجویان ما است که در رژیم ستم شاهی در برابر دخالت بیگانگان در امور کشور است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: دانشجویان در این روز در برابر وابستگی کشور خروشیدند و به عنوان پیشگامان جامعه حرکت مقدسی را آغاز کردند که نماد استکبار ستیزی قشر فرهیخته کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان در جنبش‌های پویا، آرمان‌خواهانه و عدالت‌طلبانه همین مسیر را پیموده و در راه روشنگری در جامعه می‌کوشند.

حسینی بیان داشت: دانشجویان به عنوان نسل جوان و فرهیخته جامعه ما امروز عدالت‌محور، آرمان‌خواه و استکبارستیز بوده و در راه استقلال کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: این افتخار ملت ما است که قشر تحصیل‌کرده اینطور حامی منافع ملی کشور هستند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های جنبش دانشجویی افزود: آن چیزی که امروز در جنبش دانشجویی به وضوح دیده می‌شود، دوری از تعصبات گروهی و حزبی است.

وی گفت: دانشجویان پیش از آنکه به دنبال گروه‌های سیاسی باشند، مطالبات ملی و دینی خود را دنبال می‌کنند که این موضوع بسیار امیدوار کننده است.

حسینی ابراز داشت: برخی از احزاب و رجال سیاسی در کشور تنها به مطامع خود فکر می‌کنند اما دانشجویان به جای اینکه به دنبال قدرت باشند، به دنبال منفعت عموم مردم و کشور هستند.

انتهای پیام/78006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول