اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دانشجو محور رشد سیاسی و ولایت‌محوری جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دانشجو محور رشد سیاسی، ارزشی، انقلابی و ولایت‌محوری در جامعه است.

دانشجو محور رشد سیاسی و ولایت‌محوری جامعه است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: قشر دانشجو همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و اقدامات این قشر در جامعه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ از 16 آذر سال 32 تاکنون دانشجویان همواره در تمام عرصه‌ها حضور یافته‌اند، افزود: دانشجو در برابر اقدامات خناثانه دشمنان همواره استکبارستیز بوده و برای حفظ آرمان‌های انقلاب نقش اساسی دارد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دانشجو با هوشیاری و بصیرت همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارد، خاطرنشان کرد: دانشجوی ولایتمدار و ولایی یک گام جلوتر از جامعه خود بوده و دین‌مداری، ولایت‌محوری و ضد استکباری از رسالت‌های این قشر است.

وی با بیان اینکه دانشجو نماد ضد امپریالیست و ضد استکبار است، یادآور شد: جنبش دانشجویی با بصیرت شکل گرفته و برنامه‌های خود را با بصیرت دنبال می‌کند.

*جنبش دانشجویی با خروش و جوشش زنده مانده است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی با خروش و جوشش زنده مانده است، افزود: امروز حرکت‌های جنبش دانشجویی با همان اهداف ضد استکباری فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را اقدام ارزشمندی از سوی دانشجویان عنوان کرد و گفت: این جنبش در طول دوران مقدس نیز با اهدای خون پاک خود به مقابله با دشمن پرداختند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول