اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم:

16 آذر فرصتی برای پاسخ به ندای «أین عمار» است

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم با صدور بیانه‌ای اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد قم 16 آذر را فرصتی می‌دانند تا به ندای أین عمار نایب برحقش امام خامنه‌ای فریاد لبیک سر دهند.

16 آذر فرصتی برای پاسخ به ندای «أین عمار» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: 16 آذر را باید نماد روح آزادگی، استکبار ستیزی، استقلال طلبی و نفی هر گونه ظلم که نشأت گرفته از فطرت پاک انسان است، دانست. 16 آذر نشان می‌دهد که هر انسان با هر روحیه‌ای نمی‌تواند به خود بقبولاند که در زیر چتر ذلت زندگی کند. جنبش دانشجویی در طول فعالیت خود نشان داده با وجود فراز و فرودهای کم و زیاد همیشه در میدان حضور دارد و با افتخار می‌گوید که این پیروزمندی‌های خود را پیش از هر امر دیگری مدیون روحیه مطالبه گری و درک نقادانه خود می‌داند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش دانشجویی در تاریخ زنده فعالیت مبارزه‌اش تلاش می‌کند با استفاده از تجربیات گذشته و حال در رسیدن به هدف اصیل خود، گامی به پیش بگذارد و هر لحظه تلاش می‌کند این درس‌ها را در بایگانی تجربه برای نسل‌های بعد نگاه دارد تا بتوانند این راه را با سعی و خطای کمتری بپیمایند و آن جامعه اسلامی واقعی را در جلوی چشم دیدبان جهانیان به نمایش بگذارند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جنبش دانشجویی همواره آرمان‌گرایی بر اساس توحید، شجاعت، شفافیت در بیان، آزادگی و پایبندی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را از خصوصیات برجسته خود می‌داند و همواره با روحیه‌ای جهادی، با ایمانی استوار و بصیرتی روز به روز فزاینده همچون گذشته در راه رسیدن به هدف‌های خود تلاش می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش دانشجویی همیشه تلاش می‌کند با کمک از عقیده و استعانت از عزت سرخ و آزادگی حسینی و انتظار سبز مهدوی(ایمان به آینده‌ای روشن) و بهره مندی از تفسیر آن در کلام ولی فقیه زمان سید حکیم امام خامنه‌ای(حفظه الله) در مسیر روشن ولایت حرکت کند و تا پای جان بر آرمان‌های امام خمینی (ره) ایستادگی و همواره بدون در نظر گرفتن منافع احزاب، گروه‌ها و خواص به وظیفه دیرینه خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و... با تمام توان عمل کند تا در زمینه ساختار مندی نظام جامعه اسلامی و منطبق ساختن هر چه بیشتر آن با مبانی والای اسلام ناب محمدی تلاش شود.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: آرزوی دانشجوی دغدغه مند ایران اسلامی همواره این است که در این برهه زمانی حساس که توانستیم در زمینه انقلاب، نفی ظلم و استبداد الگوی کشور‌های اسلامی منطقه باشیم، بتوانیم در تداوم و جهت دهی مناسب و صحیح در زمینه‌های مختلف تأثیرگذار باشیم. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم 16 آذر را بهانه‌ای می‌داند تا با آرمان‌های امام راحل بیعت کند و به ندای أین عمار نایب برحقش امام خامنه‌ای فریاد لبیک سر دهد.

در این بیانیه آمده است: در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بر اساس وظایف و رسالت‌های خود لازم می‌داند در این برهه از زمان نکاتی را به شرح ذیل اعلام کند:

- ضرورت حفظ وحدت سران قوا و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از کشیده شدن اختلافات در بین مردم.

- تقدیر و تشکر از مسئولان نظام در حمایت مادی و معنوی از ملت مظلوم فلسطین در به خواری کشاندن قدرت پوشالی صهیونیسم بین‌الملل.

- ضرورت اهتمام دولت به بهبود وضع اقتصادی و به کار گیری مدیریت صحیح بر اساس فقه پویای اقتصادی اسلامی.

- ضرورت اهمیت به بودجه فرهنگی کشور و جلوگیری از کاهش بودجه و نیرو در زمینه فعالیت‌های فرهنگی.

- ضرورت باز بینی در اصلاحیه قانون انتخابات و حذف ماده 35 آن که آسیب‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول