اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی:

دانشجویان با بصیر‌ترین قشر در لبیک به فرمان رهبری هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی گفت: دانشجویان فرهیخته‌ترین قشر در لبیک به ندای ولی فقیه زمان حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای هستند که در عرصه‌های مختلف نیز ولایت‌پذیری خود را نشان داده‌اند.

دانشجویان با بصیر‌ترین قشر در لبیک به فرمان رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد علی نصیب ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان منتخب و برگزیده دانشگاه‌های اردبیل اظهار داشت: آنچه که از قشر آگاه و متدین دانشجو انتظاری عمومی است اینکه با روشنگری و حق‌بینی در تبعیت از آرمان‌های ارزشی این نظام به گونه‌ای گام بردارند تا دشمنان در نهایت خفت و ذلت هرگز نتوانند علیه این ملت توطئه و حرکتی بی‌سرانجام را داشته باشند.

وی با اشاره به تعابیر قرآنی در اهمیت علم و رسیدن به کنه و حقایق مسائل علمی و اجتماعی خاطرنشان کرد: انسان‌ها با داشته‌های درونی خود در حقیقت ارزش‌های جامعه را شکل می‌دهند و نهادینه کردن چنین اموری عدالت، آزادگی،‌ وارستگی و شایستگی‌های جامعه انسانی را به معنای واقعی به نمایش می‌گذارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی با گرامیداشت 16 آذر ماه روز دانشجو و آرمان‌خواهی دانشجویان برگرفته از فرهنگ ارزشی اسلام یادآور شد: اگر در چنین روزی سه دانشجوی دانشکده فنی تهران در مسیر استکبار‌ستیزی جان فدا کردند و به شهادت رسیدند باید گفت که این حرکت تاریخی نقطه عطفی در فعالیت‌های سیاسی دانشجویان علیه استبداد و استکبار به شمار می‌رود.

علی نصیب گفت: دشمنان ما از این رو همیشه از دانشجویان و فرهیختگان جامعه ما در هراس و نگرانی بودند چرا که دانشجویان ما با حضور هوشمندانه در سنگر دفاع از اسلام و حقایق آن تلاش کرده‌اند تا به جامعه اسلامی حیات و حرکتی پاینده و بالنده ببخشند.

این مسئول فعالیت گروه‌ها و تشکل‌های مختلف دانشجویی را به عنوان یک ساختار ارزشی در نظام اسلامی پیشرو با اهمیت توصیف کرد و افزود: مهمترین وظیفه این گروه‌ها و حرکت‌ها رصد کردن تمام حرکت‌ها و تبلیغات دشمنان چه به ظاهر بد و چه در باطن ناپسند است که از این امر مهم نباید دانشجو و تشکل‌های مستقر در دانشگاه‌ها غفلت کنند.

این استاد دانشگاه‌ها و حوزه دوری دانشجویان از فضاهای هیجانی و کاذب سیاسی همسو با برخی جریان‌سازی‌ها را یادآور شد و بیان داشت: امروز دانشگاه‌های ما باید به عقلانی‌ترین مکان در تبیین و تفسیر گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تبدیل شود.

علی نصیب یکی از برجستگی‌های دانشجویان در مقطع کنونی را تکیه بر نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها با هدف دور زدن تحریم‌های دشمنان یاد کرد و ادامه داد: دانشجوی ما می‌تواند در این اوضاع و احوال تحریم‌های اقتصادی دشمن زمینه‌ساز فضایی باشد تا ملت ایران به راحتی از این گردنه‌ها و پیچ‌های تاریخی عبور کند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان بسیاری از فتنه‌ها و حرکت‌های مذبوحانه را از دانشگاه‌ها و مراکز علمی تدارک دیده‌اند، تصریح کرد: ولایت‌پذیری دانشجویان در تمامی این صحنه‌ها به خوبی جلوه‌گری کرده است به طوری که دانشجویان ما هم در فتنه 78 و هم فتنه 88 در تبعیت از فرمان ولایت نمره قبولی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی در پایان سخنان خود اذعان داشت: امروز نیز در سنگر تمامیت‌خواهی این ملت دانشجو مطالبه‌گر عدالت و حرکت در مسیر ارزش‌هایی است که دشمن احساس می‌کند با شکستن این سنگر‌ها می‌تواند اهداف خود را به ثمر بنشاند.

انتهای پیام/62001/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول