اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

هدر رفت چند میلیارد تومانی بیت‌المال در بزرگراه برازجان- گناوه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: سیل اخیر موجب وارد آمدن خسارت چند میلیارد تومانی به بزرگراه برازجان- گناوه شد که در صورت دوراندیشی و تدبیر صحیح می‌شد از آن جلوگیری کرد.

هدر رفت چند میلیارد تومانی بیت‌المال در بزرگراه برازجان- گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی در بازدید از بزرگراه برازجان به گناوه اظهار داشت: سیل اخیر خسارات بسیار زیادی به بزرگراه در حال احداث برازجان به گناوه وارد آورد که در صورت پیش‌بینی لازم و دوراندیشی می‌شد از آن جلوگیری کرد.

وی افزود: مسیر این بزرگراه با وجود تذکرات کارشناسان و صاحب‌نظران در محور باتلاقی و در چند کیلومتری آبپخش احداث شد و اداره کل راه و شهرسازی به نظرات کارشناسان هیچ توجهی نکرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه در این مسیر باتلاقی مستلزم صرف هزینه‌های بسیار زیاد بود و هشدارهای لازم برای وقوع سیل و وارد شدن خسارت به مسئولان اعلام شده بود.

رضایی تصریح کرد: هم‌اکنون بخش وسیعی از بزرگراه که با صرف هزینه چند میلیارد تومانی احداث شده بود در اثر سیل تخریب شده و مسئولان و متولیان احداث بزرگراه باید در مورد هدر رفت بیت‌المال پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مدیران راه و شهرسازی استان با مشورت با کارشناسان و افراد صاحب‌نظر نسبت به احداث ادامه مسیر بزرگراه تصمیمی مناسب اتخاذ کنند تا مانع از هدررفت مجدد بیت‌المال شوند.

این مسئول گفت: بزرگراه اهرم به دیلم از بزرگراه‌های مهم و ارزشمند است که با تلاش دولت دهم در دست اجراست و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر مسئولان شاهد تکمیل به موقع این طرح باشیم.

رضایی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری آبپخش برای جبران خسارات سیل اخیر اذعان داشت: شهرداری با تمام ظرفیت و پتانسیل برای بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر آسیب‌دیده اقدام کرد و تا حدودی شاهد جبران خسارات بودیم که البته برای ترمیم کامل مناطق آسیب‌دیده نیاز به تلاش بیشتر و تخصیص اعتبارات است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول