اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

قانون‎مداری بهترین شاخصه در نظام سلامت اداری است / همه پاسدار بیت‎المال باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: توجه به قانون‌مداری بهترین شاخصه در نظام سلامت اداری محسوب می‌شود.

قانون‎مداری بهترین شاخصه در نظام سلامت اداری است / همه پاسدار بیت‎المال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری عصر دوشنبه در حاشیه گردهمایی «قانون‎مداری، وجدان‎کاری و سلامت اداری» در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: جامعه سالم تنها با قوانین الهی می‎تواند تداوم داشته باشد و کسانی می‎توانند قانون‌مداری را سرلوحه برنامه‎های‌شان قرار دهند که خودشان به شایستگی به قانون عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از حریم قانون پاسداری شود تصریح کرد: نمونه کامل قوانین الهی توجه به قوانین حیات بخش اسلام است که از سوی خداوند توسط آخرین پیام‎آور الهی حضرت محمد (ص) برای مردم عرضه شده است.

مدیران با رعایت وجدان‎ کاری پاسدار بیت‎المال باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه همه باید پاسدار بیت‎المال باشند ابراز داشت: مدیران دستگاه‎های اجرایی لازم است با اجرای صریح قانون و رعایت وجدان‎کاری پاسدار بیت‎المال باشند.

خواجه‎مظفری در خصوص ترویج فرهنگ وظیفه‎شناسی و وجدان‎کاری در ادارات بیان داشت: مردم نیز باید به قوانین و مقررات آگاه باشند و به حقوق شهروندی که از عوامل مؤثر در سلامت اداری محسوب می‎شود احترام بگذارند.

امر به معروف ضامن اقامه همه فرایض اسلامی است

وی با بیان اینکه یکی از ارکان اساسی اسلام امر به معروف و نهی از منکر است یادآور شد: فریضتین ضامن اقامه همه فرایض اسلامی است و این ظلم به امر به معروف و نهی از منکر است که در جامعه فریضتین را فقط محدود به عفاف و حجاب در خانم‎ها و آقایان کنیم.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در خصوص عملکرد این ستاد اظهار داشت: به صدا درآوردن زنگ محرم، توزیع لوح فشرده مطالب طرح‎های فرهنگی و تبلیغی به تمام شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، کارخانجات و مراکز آموزشی درمانی استان از جمله عملکرد ستاد بوده است.

انتهای پیام/2307/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول