اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان:

میوه و کالاهای مورد نیاز شب عید ذخیره شوند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: از هم‌اکنون باید میوه و کالاهای مورد نیاز شب عید را ذخیره کرد.

میوه و کالاهای مورد نیاز شب عید ذخیره شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده در جلسه ستاد تنظیم بازار در لرستان گفت: ذخیره‌سازی کالاهای پرمصرف در شب عید مانند میوه، روغن، قند، برنج و ... باید از هم‌اکنون صورت گیرد.

وی به قیمت مرغ در لرستان اشاره کرد و افزود: قیمت مرغ در کل کشور پایین آمده اما این در حالی است که در لرستان هم‌اکنون این قیمت با تلاش همه مسئولان از میانگین کشوری هم پایین‌تر است.

استاندار لرستان به بحث نان در لرستان اشاره کرد و گفت: در بحث نان باید یک بسته کارآمد و کارشناسی از سوی متولیان به خصوص سازمان صنعت و معدن تدوین شود و در این بسته از مرحله کاشت گندم و حتی انتخاب نوع بذر را تا تهیه خمیر، روش طبخ و حتی بسته‌بندی نان در آن پیش‌بینی شود.

وی یادآور شد: هدف از این کار این است که نان لرستان در بلند مدت مطلوب، سالم و کاملاً بهداشتی با قدرت ماندگاری بالا به مردم تحویل داده می‌شود.

دهمرده افزود: یکی از روش‌های مؤثر و ویژه برای تهیه و توزیع کالاها و اقدام مصرفی و مورد نیاز مردم، برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات است که باید تا قبل از عید برپا شوند.

وی ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی مدون به منظور تأمین کالاها و اقلام مصرفی مردم در آستانه سال نو، اظهار داشت: از هم‌اکنون باید برای تأمین کالاها و اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات سال نو و رفع موانع و مشکلات وجود در عرصه تهیه و توزیع بازارهای استان اقدام شود.

استاندار لرستان گفت: با استفاده از فضای نمایشگاهی، کالاها و اقلام مورد نیاز و مصرفی مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب و منطقی تهیه و بر اساس نیاز و تقاضای مردم توزیع می‌شود.

در ادامه حجت بیرانوند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گزارش عملکردی را بیان کرد.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول