اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) خبر داد

راه‌اندازی تور مذهبی حرم حضرت معصومه (س)

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از راه‌اندازی تور مذهبی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.

راه‌اندازی تور مذهبی حرم حضرت معصومه (س)

زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تور حرم‌گردی به عنوان یکی از برنامه‌های مدیریت تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کاروان‌ها و گروه‌های مختلف بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در قالب این تورها با زندگی حضرت معصومه (س) آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افراد در این تورها با معماری حرم حضرت معصومه (س) مانند نوع کاشی‌کاری، کتیبه‌های حرم و قدمت آنها آشنا می‌شوند.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان داشت: زائران داخلی و خارجی در قالب این تورها در فضای حرم حضرت معصومه (س) زیارت‌نامه حضرت را به صورت دسته جمعی قرائت می‌کنند.

وی یادآور شد: پادشاهانی در جوار حرم حضرت معصومه (س) دفن شده‌اند اطلاع از این امر برای زائران داخلی و خارجی حائز اهمیت است و نشان می‌دهد که سلاطین با وجود دارا بودن قدرت، عظمت، هیبت و ملک این نیاز را دارند که در جوار حضرت معصومه (س) قرار گیرند.

ثباتی خاطرنشان کرد: علمایی مانند شیخ فضل‌الله نوری که در جوار حضرت معصومه (س) دفن شده‌اند نیز در این تورها معرفی می‌شوند.

وی عنوان داشت: زائران در قالب این تورها پس از بازدید از کتابخانه و موزه حرم به سوی قبرستان شیخان می‌روند.

برگزاری محافل کریمانه

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به برگزاری محافل کریمانه در حرم حضرت معصومه (س) گفت: این مراسم‌ها ویژه بانوان بوده و از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه در رواق حضرت خدیجه (س) با برنامه‌های سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا و مداحی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری عزاداری ویژه دانش‌آموزان اشاره کرد و عنوان داشت: برنامه عزاداری دانش‌آموزی سه‌شنبه‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر، چهارشنبه‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر در قالب مداحی، روضه‌خوانی، همخوانی قرآن و نوحه‌خوانی برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان از فضای عزاداری فاصله نگیرند.

انتهای پیام/78003/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول