اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

شکار پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده برتری نظامی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شکار پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده برتری نظامی ایران است.

شکار پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده برتری نظامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران قهرمان نشان‌دهنده اقتدار و برتری نظامی و اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران بر ارتش آمریکاست.

وی ادامه داد: این اقدام شجاعانه و تحسین‌بر انگیز توانمندی و بازدارندگی ایران اسلامی در برابر زورگویی و قدرت‌نمایی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را به اثبات رسانید و این حقیقت را روشن کرد که آمریکا قدرت برتر نظامی در جهان نیست بلکه ضعف و ناتوانی آنها برای جهان روشن شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون تردید موفقیت سپاه پاسداران در شکار پهپاد بهترین دلیل بر پیشرفت‌های بهت‌انگیز ایران در زمینه‌های مختلف فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز، هوا فضا، دانش پزشکی و صنایع دفاعی است. 

لطفی تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانان او تحمل پیشرفت ایران و برتری علمی جوانان دانشمند و خلاق را ندارند و برای پیشبرد اهداف پلید خود به هر ترفند و توطئه‌ای دست می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن برای متوقف کردن پیشرفت‌ها از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند. نمونه‌های این ترفندها استفاده از تحریم‌های گوناگون علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

لطفی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهیدان و صبر استقامت ملت ایران و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب به الگویی جهانی در مقابله با آمریکا و متحدان او تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های مهم هفته از جمله روز دانشجو و آغاز هفته پژوهش اشاره کرد. 16 آذر روز دانشجو است، دانشجو نماد بالندگی، خلاقیت، نشاط، شادابی، صداقت، صمیمیت و حضور در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیشرفت‌های افتخارآمیز در عرصه‌های علم و فناوری و کسب دانش‌های پیشرفته کشور مدیون تلاش شبانه‌روزی و مخلصانه دانشجویان این مرز و بوم است.

خطیب جمعه ایلام همچنین در خصوص سالروز آغاز هفته پژوهش و تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1363 گفت: تولید علم مهم‌ترین اولویت در حرکت علمی کشور است.

 اقدام به گشودن افق‌های جدید و شکستن مرزهای علمی از دیگر اولویت‌های دانشجویان باید باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی اضافه کرد: بازخوانی، تامل و تکرار بیانات رهبری در خصوص وظیفه مردم و دانشجویان امری ضروری است. معظم‌له همواره در دیدارهای خود بر ضرورت کسب آگاهی‌های سیاسی و هوشیاری دانشجویان تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/2246/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول