اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

شکار پهپاد آمریکایی نشان از اشراف اطلاعاتی ایران در خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سربازان ولایت نشان دهنده اشراف اطلاعاتی همه جانبه بر تحرکات بیگانگان در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است.

شکار پهپاد آمریکایی نشان از اشراف اطلاعاتی ایران در خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در آئین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهر خورموج که در مصلای امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یاری نکردن امیرالمومنین حضرت علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) ذلت و خواری به دنبال داشت و نمونه‌های بسیار فراوانی نیز در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌توانیم ببینیم.

امام جمعه خورموج افزود: یکی از آنها منافقین بودند که قبل از انقلاب مبارز و حتی زندان رفته بودند ولی چون در مسیر حق نبودند و با امام و انقلاب همراهی نکرده و به رهنمودهای امام عمل نکردند و بعد از پیروزی انقلاب هم سلاح برداشتند و در مقابل امام و نظام ایستادند و به ذلت افتادند.

وی اضافه کرد: این منافقین شخصیت‌های بزرگی را به شهادت رساندند و همین کسانی که شعارهای ضد استکبار، امپریالیسم و آمریکا می‌دادند با رسوایی از کشور گریختند و در دامن استکبار قرار گرفتند.

مصلح خاطرنشان کرد: امروز منافقین دل به استکبار و آمریکا خوش کرده‌اند که نام آنها را از لیست تروریست‌ها خارج کرده است.

وی ادامه داد: بنی‌صدر نتوانست در این کشور با عزت زندگی کند و مانند فتنه‌گران سال 88 و سایر جریاناتی که در طول انقلاب پیش آمده است مقابل مردم و امام ایستاد.

مصلح یادآور شد: هر کس با نظام اسلامی و رهبری همراهی نکند به سرنوشتی همچون منافقین و بنی‌صدرها دچار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه خورموج در خطبه دوم نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ترک محرمات و بندگی خدا 16 آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت و آن روز را ایام الله عنوان کرد و اظهار داشت: ایستادگی برابر دشمن و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی میان مردم از پیام‌های اصلی روز دانشجو است که باید توسط دانشگاه‌ها احساس مسئولیت شود و در جهت تجلیل از این حادثه بزرگ تاریخی اقدامات خوبی صورت گیرد.

مصلح اضافه کرد: حرکت دانشجویان حرکتی بر علیه استعمار امریکا و استبداد داخلی بود و روزی پر افتخار و سندی بر حقانیت ایران اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی دوشنبه 25 محرم شهادت امام زین العابدین را به امت اسلامی تسلیت گفت و افزود: حضرت امام سجاد (ع)، بزرگ مبلغ قیام عاشورا است که با سخنرانی و خطبه‏‌های آتشین خود توانست نهضت‏‌ حق‏‌طلبانه سالار شهیدان را از هجوم تحریف نجات دهد.

مصلح خاطرنشان کرد: بخشی از وجود نازنین امام زین العابدین (ع) صحیفه سجادیه و ادعیه پرمغز و پرمحتوایی است که از آن حضرت به دست ما رسیده که ما شیعیان متاسفانه از آن فاصله داریم.

امام جمعه خورموج به سالروز معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: سازمان ملل پس از این که روشن‌ترین حقایق را کتمان کرده بودند سه سال پس از پذیرش قطعنامه وقتی به چیزی دست نیافتند و نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند سرانجام مجبور شدند صدام را آغازگر جنگ و متجاوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کنند که ما این پیروزی را مدیون بینش حکیمانه امام بزرگوارمان و از مصادیق روشن نصرت خداوند می‌دانیم.

امام جمعه خورموج شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه در منطقه خلیج فارس را به این دلاورمردان تبریک گفت و افزود: شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سربازان ولایت نشان دهنده اشراف اطلاعاتی همه جانبه بر تحرکات بیگانگان در منطقه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز است.

نتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول