اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مسکن مهر در بسیاری از نقاط کشور معلق است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وضعیت مسکن مهر در بسیاری از نقاط کشور معلق است، گفت: کمبود علائم هشدار دهنده در بزرگراه بندرعباس سیرجان محسوس است.

مسکن مهر در بسیاری از نقاط کشور معلق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احسن علوی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اضافه کرد: بازدید از بزرگراه سیرجان بندرعباس یکی از برنامه‌های کمیسیون عمران مجلس در سفر به هرمزگان بوده است.

وی ادامه داد: تغییرات و تحولات در هرمزگان بسیار امیدوار کننده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بزرگراه بندرعباس حاجی‌آباد به سیرجان از کیفیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: متأسفانه عدم وجود کافی علائم هشداردهنده در این مسیر محسوس است که رفع آن باید مورد توجه مسئولان مربوطه در راه و شهرسازی باشد.

علوی که نماینده سنندج و دیوان دره است و به عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر کرده همچنین به بازدید از خود پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد اشاره و افزود: در بسیاری از استان‌ها پروژه مسکن مهر معلق مانده است اما بنده در حاجی‌آباد مشاهده کرده‌ام که واحدهای باکیفیت ساخته شده و تعدادی از این واحدها نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در شهرستان حاجی‌آباد گازرسانی به روستاها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این شهرستان از شهرستان‌های سردسیری به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود سفر اعضا کمیسیون عمران مجلس از دیروز به هرمزگان آغاز شده است.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول