اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم:

سرانه فضای ورزشی طارم به ازای هر نفر یک متر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه شهرستان طارم در رفع نیازهای اولیه جوانان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان طارم به ازای هر نفر یک متر است.

سرانه فضای ورزشی طارم به ازای هر نفر یک متر است

غلامحسین رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از نیازهای جوانان ورزش است، اظهار داشت: طارم در حوزه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، به طوری که سرانه فضای ورزشی آن به اعضای هر نفر به یک متر مربع رسیده است و در تمامی نقاط آن حتی روستاها با توجه به جمعیتی که دارند امکانات ورزشی ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از  نیازهای جوانان این شهرستان احداث استخر سرپوشیده بود که به حمدالله این مشکل نیز رفع و هم‌اکنون کار احداث استخر در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم در بهترین زمان ممکن نیز به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان طارم ادامه داد: همان‌گونه که در بخش ورزش این شهرستان خوب ظاهر شده است امیدواریم با تشکیل نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان و مشارکت دستگاه‌های عضو سایر نیازها و ماموریت‌های محوله در حوزه جوانان را نیز به خوبی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه در بخش ساماندهی جوانان حوزه بسیج به خوبی ظاهر شده است و توانسته است اقداماتی خوبی را انجام دهد، تصریح کرد: در بخش اشتغال نیز این شهرستان کمترین میزان بیکاری را دارد.

وی تصریح کرد: این شهرستان با وجود اینکه توانسته است جوانان را از معضل بیکاری رها سازد، افزود: افراد تحصیل‌کرده‌ای هستند که خواستار مشاغل بهتر و دولتی هستند که تحقق این مهم نیازمند کسب مجوزهای استخدامی از مقامات عالی کشور است.

رجبی گفت: برخلاف دهه‌های گذشته مدارس و دانشگاه‌های بسیاری در این شهرستان و شهرهای اطراف ایجاد شده است که این امر منجر به ارتقای سواد و گذراندن تحصیلات عالیه توسط جوانان این شهرستان شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان طارم در حوزه‌های مختلف همچون اعطای وام‌های ازدواج، اشتغال، واگذاری زمین برای اشتغال، تحصیلات، آمار قبولی در کنکور و ورزش از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است که امیدواریم با آغاز به کار این ستاد مطلوب‌تر شود.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول