اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 22 فضای آموزشی و ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال، از 22 فضای آموزشی، ورزشی و نمازخانه در کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 22 فضای آموزشی و ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرضا دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد فضا در هفت شهرستان استان با اعتبار بالغ بر 86 میلیارد و 179 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث و تکمیل شده است.

دیودیده گفت: از این تعداد 100 کلاس در قالب 16 آموزشگاه و با زیربنای 14 هزار و 496 مترمربع با اعتبار 72 میلیارد و 27 میلیون ریال است که در 13 شهرستان و منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت 25 سالن ورزشی را در دست اجرا داریم، گفت: سه باب سالن ورزشی با زیربنای 2 هزار و 741 مترمربع و با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در دست اجرا بودن عملیات ساخت 30 باب نمازخانه با 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: سه باب نمازخانه با زیربنای 270 متر مربع و اعتبار هزینه شده یک‌میلیارد و 200 میلیونی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این فضاها از تجهیزات آموزشی کامل برخوردار هستند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول