اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان:

آزمایشگاه‌های معتمد همدان به 6 مرکز افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: تعداد آزمایشگاه‌های معتمد استان همدان به شش مرکز افزایش یافته است.

آزمایشگاه‌های معتمد همدان به 6 مرکز افزایش یافت

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است در گذشته کسی نگران طبیعت و محیط زیست نبود و فکر می‌کردند آزادند هر طور که می‌خواهند و می‌توانند از طبیعت بهره‌برداری کنند و مصرف بیشتر با رفاه بیشتر همراه است.

وی افزود: در گذشته برای بسیاری از ما توجه به سهم آیندگان از طبیعت، معنا و مفهومی نداشت اما اکنون روزگاری دیگر است و ما بسیار دیر، اما به هر حال دریافته‌ایم که بهره‌برداری از طبیعت حد و مرزی دارد و اگر به تعادل دیر پای آن زیان برسانیم با آلودگی محیط زیست و کمبود منابع طبیعی رو به رو خواهیم شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان بیان داشت:‌ فرزندان ما باید از کودکی با موضوع محیط زیست آشنا شوند و با عادت حفظ محیط وی ادامه داد:‌ بچه‌های امروز بهتر از ما فکر می‌کنند و وسایل ارتباطی فراوانی در اختیار دارند، تنها کافی است انگیزه و اطلاعات صحیح به آنها بدهیم تا دست به کار شوند.

وی یادآور شد: بچه‌ها باید باور کنند که می‌توانند با خطرات بزرگ زیست محیطی جامعه روبرو شوند و با آنها به مبارزه برخیزند.

محمدپور تصریح کرد:‌ امیدواریم حفظ محیط زیست در تمام مقاطع آموزشی در ایران تدریس شود تا به یاری خداوند متعال روزی برسد که آینده همه بچه‌های این سرزمین سبز و پاکیزه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد توسط مرکز معاینه فنی الغدیر و شرکت مهندسی کاوش خاک آریا خبر داد و عنوان کرد:‌ مرکز معاینه فنی الغدیر موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه سنجش گازهای خروجی اگزوز اتومبیل شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان ابراز داشت:‌ شرکت مهندسی کاوش خاک آریا نیز موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه فاکتورهای شیمی شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با احتساب دو آزمایشگاه معتمد یاد شده تعداد آزمایشگاه‌های معتمد استان به شش مرکز افزایش یافته که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور تعداد آزمایشگاه‌های معتمد استان از این نیز فراتر رود.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول