اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

همایش ملی تمدن اسلامی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همایش ملی تمدن اسلامی با محوریت گفتمان ولایت به زودی در کرمان برگزار می‌شود.

همایش ملی تمدن اسلامی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روح‌الله نوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج‌ دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که در سطح استان انجام داده‌ایم، شاهد اجرا‌ شدن اصل تعامل در تمام برنامه‌های بسیج دانشجویی بوده‌ایم.

وی با تقدیر از کوشش‌های بی‌وقفه محمدعلی خدادادپور از انتصاب سیاوش مسلمی به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی کرمان به دلیل فعالیت‌های مستمر در اردوهای جهادی و حلقه‌های صالحین از لحاظ محتوایی رتبه نخست را در کشور به‌دست آورده است.

نوری بیداری اسلامی در منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: تفکر حکم‌رانان در شمال آفریقا، الجزایر، مراکش، تونس، مصر، لبنان، ترکیه، فلسطین اشغالی موجب قیام این ملت‌ها شده است.

وی افزود: عده‌ای بر این باور هستند که انقلاب اسلامی ایران ما را به یاد حاکمیت اسلام در سواحل مدیترانه و دوران قبل از هجرت پیامبر اسلام(ص) می‌اندازد.

نوری تصریح کرد: کسانی که وابسته به حکومت‌های اشغالی و پوشالی غرب هستند، ایران‌هراسی را در دستور‌ کار خود قرار داده‌اند و ادعای اینکه ایران می‌خواهد سلطه جهان را در دست بگیرد، دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی و اعتقادی ایران بر کسی پوشیده نیست، گفت: باید پیش از گذشته هوشیاری خود را در راستای اجرایی شدن اهداف انقلاب اسلامی افزایش دهیم.

نوری خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی، صیانت از وحدت بین آحاد کشور، صیانت از حقوق مردم، وظیفه نیروی‌های ارزشی است و در همه زمینه‌ها باید گفتمان ولایت را گفتمان غالب قرار دهیم.

وی افزود: طی چند هفته گذشته همایش گفتمان غالب با حضور بیش از 200 استاد برجسته در کرمان برگزار شد که نتیجه این همایش در دستور کار کشوری قرارگرفته است.

نوری از برگزاری همایش ملی تمدن اسلامی در کرمان خبر داد و ابراز داشت: در این همایش با هم‌اندیشی صاحب‌نظران علمی و فقهی، گفتمان رهبری در ابعاد اخلاق، اقتصاد، فرهنگ، قانون‌گرایی و ... به عنوان تمدن اسلامی مطرح می‌شود.

وی تاکید داشت: گاهی حقوق مردم به دلیل مسائل خارجی به دست فراموشی سپرده می‌شود که رساندن حرف مردم به گوش مسئولان کشور تشکر از بردباری آنها است.

به گزارش فارس، مسلمی پیش از این مسئولیت بررسی و تحلیل را در ناحیه بسیج دانشجویی عهده‌دار بود.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول