اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان و بلوچستان صورت گرفت

راه‌اندازی پنجره واحد اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: پنجره واحد اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت «بهین‌یاب» در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پنجره واحد اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت

نادر میرشکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت به عنوان پنجره اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت توسط این وزارت‌خانه در راستای بهبود محیط کسب و کار و افزایش کیفیت ارائه و خدمات در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این درگاه بهین‌یاب، برای ارائه اطلاعات و خدمات مورد نیاز فعالان این بخش طراحی شده و سرمایه‌گذاری، محصولات، فناوری، منابع انسانی، تجارت خارجی، تامین مالی بنگاه، جریان کالا و انرژی از بخش‌های مختلف این درگاه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: به عنوان مثال فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاعات و خدمات بهین‌یاب این سازمان ضمن استفاده از خدمات متفاوت ارائه شده و همچنین اطلاع از فرصت‌های سرمایه‌گذاری که بر اساس برنامه راهبرد صنعت، معدن و تجارت آمده، اقدام به اخذ جواز تاسیس واحد تولیدی، اعلام پیشرفت طرح‌های در حال احداث، درخواست تسهیلات کرده و از آخرین بخشنامه‌ها نیز در این زمینه مطلع شوند.

میرشکار ادامه داد: بسیاری از اطلاعات در حال حاضر به صورت الکترونیکی ارایه شده و حتی خدمات بر تقاضا نیز در حال الکترونیکی شدن هستند که با ارایه الکترونیکی خدمات و ایجاد پنجره واحد، می‌توانیم در زمان کوتاه‌تر با کیفیت بهتر، در خدمت فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت باشیم.

وی اضافه کرد: اطلاعات مفید و خدمات مربوط به حوزه‌ سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و معدنی از جمله تاسیس واحد ‌تولیدی صدور جواز، تاسیس تمدید و ابطال و یا انتقال جواز، اعلام پیشرفت طرح‌های سرمایه‌گذاری و درخواست تسهیلات بانکی، احداث واحد تولیدی، درخواست پروانه بهره‌برداری، بازسازی و تکمیل واحد‌های تولیدی، اکتشاف استخراج معادن، خرید واحد تولیدی و خرید سهام در درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت (بهین‌یاب) به آدرس«Behinyab.ir» قابل دسترسی است.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول